کد خبر: 577422
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۹ ۰۸:۱۷:۰۲
| |

ابهام در علت تعطیلی گالری‌ها

تا اطلاع ثانوی گالری‌های تهران و شهرستان‌ها برنامه‌ای برای برگزاری نمایشگاه ندارند. تعداد زیادی از گالری‌های شهرستان‌ها هم تعطیل هستند. دلیل این تعطیلی هم مشخص نیست!

ابهام در علت تعطیلی گالری‌ها
کد خبر: 577422
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۹ ۰۸:۱۷:۰۲

طی چند هفته گذشته گالری‌های تهران و شهرستان‌ها به خواب عمیقی فرو رفته‌اند و تعطیل هستند، این در حالی است که بازار هنر و گالری‌ها همیشه در فصل پاییز در اوج فعالیت خود بوده‌اند و امسال چنین نیست! 

به گزارش ایلنا، طبق توضیحات چند سایت مرجعی که برنامه‌های هفتگی و ماهانه گالری‌ها را منتشر می‌کنند. تنها گالری فعال در تهران گالری «اعتماد» بوده که به نمایشگاه نقاشی محمد رحیمی اختصاص داشته روز یک‌شنبه هفدهم مهرماه به پایان رسیده است. نمایشگاه گروهی «گنجینه» هم رویداد دیگری است که تا روز دوشنبه هجدهم مهرماه در گالری «الا» برقرار بوده و حال به پایان رسیده است. از دیگر نمایشگاه‌های فعال می‌توان به نمایشگاه گروهی «پرواز» اشاره کرد که توسط گروه هنری «رویای من» در نگارخانه «شمس» برگزار شده و تا روز چهارشنبه بیستم مهرماه ادامه دارد. 

متاسفانه تعداد زیادی از گالری‌های شهرستان‌ها هم تعطیل هستند جز یک نمایشگاه که در شهر شیراز برگزار شده و روز چهارشنبه بیستم مهرماه به پایان می‌رسد. 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها