کد خبر: 598633
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۳ ۲۰:۵۰:۴۶
| |

یک روزنامه اصولگرا: کارنامه سریالی تلویزیون «کم‌فروغ» و «شکست»‌خورده است

روزنامه خراسان نوشت: می‌توان کارنامه سریالی تلویزیون در سال 1401 را «کم‌فروغ» دانست. پخش آثاری با کمتر از 30 درصد بیننده در مناسبتی مانند رمضان یک شکست در کارنامه سریالی تلویزیون است.

یک روزنامه اصولگرا: کارنامه سریالی تلویزیون «کم‌فروغ» و «شکست»‌خورده است
کد خبر: 598633
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۳ ۲۰:۵۰:۴۶

روزنامه خراسان در گزارشی عملکرد تلویزیون در یک سال گذشته را بررسی کرده و کارنامه «سریالی» این رسانه‌ را «کم‌فروغ» و «شکست»‌خورده دانسته است.

به گزارش خراسان، یک مرور کلی بر سریال‌هایی که از ابتدای سال 1401 روی آنتن شبکه‌های مختلف رفتند، کافی‌ است تا به کیفیت عملکرد تلویزیون در تولید و پخش سریال‌ها در سالی که رو به پایان است، پی ببریم. مجموعه‌های نوروزی و پس از آن سریال‌های رمضانی توفیق ویژه‌ای در جذب مخاطب به دست نیاوردند، مجموعه‌های کمدی‌ شبکه‌های مختلف پربیننده نشدند، سریال‌های چند فصلی که در طول سال روی آنتن رفتند، انتظارات را برآورده نکردند، حضور بازیگران تکراری همزمان در دو یا سه سریال با انتقاد مخاطبان مواجه شد و بعضی آثار در مضمون و محتوا نیز با یکدیگر هم‌پوشانی داشتند. با وجود پخش سریال‌هایی که دارای این نقاط ضعف هستند، امسال مجموعه‌هایی مانند «زیرخاکی 3» و «مستوران» نیز روی آنتن رفتند که حساب‌شان از دیگر آثار جداست و مجموعه‌های موفقی بودند، اما به دلیل تعداد کم این سریال‌ها، می‌توان کارنامه سریالی تلویزیون در سال 1401 را «کم‌فروغ» دانست.

روزنامه خراسان در ادامه تاکید کرد: پخش آثاری با کمتر از 30 درصد بیننده در مناسبتی مانند رمضان یک شکست در کارنامه سریالی تلویزیون است. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها