کد خبر: 275121
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۱۹:۲۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۱۱ اسفندماه ۱۳۹۷

از واکنش فرمانده نیروی انتظامی به برخورد گشت ارشاد با چند زن تا خسارت 11 میلیارد تومانی خروج هر نخبه از کشور

11 میلیارد تومان خسارت خروج هر نخبه از کشور، کاهش سن ازدواج آمار طلاق را پایین نمی‌آورد، واکنش فرمانده نیروی انتظامی به برخورد گشت ارشاد با چند زن و ... مهم‌ترین خبرهای اجتماعی 11 اسفندماه بود.

از واکنش فرمانده نیروی انتظامی به برخورد گشت ارشاد با چند زن تا خسارت 11 میلیارد تومانی خروج هر نخبه از کشور
کد خبر: 275121
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۱۹:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ حق‌التدریسی‌ها ماهانه پرداخت می‌شود؛ نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای مقرر کردند پرداختی‌هایی چون حق التدریس و حق‌الزحمه به صورت یک دوازدهم ماهانه پرداخت شود

حقوق‌های بازنشستگی زیر 2.5میلیون تومان در اولویت افزایش و متناسب سازی قرار می‌گیرند؛ مجلس در مصوبه‌ای ضمن اختصاص اعتبار برای افزایش و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح مقرر کرد بازنشستگانی که دریافتی ماهانه آنها کمتر از دو و نیم میلیون تومان است در اولویت قرار گیرند.

کاهش سن ازدواج آمار طلاق را پایین نمی آورد؛ سعید ابراهیمی استاد فقه و حقوق با اشاره به اینکه قانون کنونی ما در مورد بلوغ در سن 9 سالگی با بلوغ فکری دختران امروزی هیچ مطابقتی ندارد، گفت: کاهش سن ازدواج آمار طلاق را پایین نمی‌آورد

آبادان با اتوبوس آبی و بورس فلافل به استقبال مهمانان نوروزی می‌رود؛ شهردار آبادان از راه‌اندازی 2 اتوبوس آبی در رودخانه بهمنشیر و آبراه اروند در ایام نوروز خبر داد.

شکایت شهرداری منطقه 11 از صاحب یک مدرسه تاریخی؛ شهرداری منطقه 11 تهران و سازمان میراث فرهنگی از مالک ساختمان مدرسه ایروانی که جزو آثار ارزشمند تاریخی محسوب می‌شد به دلیل تخریب شبانه و بدون اجازه شکایت کرده است.

11 میلیارد تومان، خسارت خروج هر نخبه از کشور؛ امیررضا واعظی‌آشتیانی گفته بر‌اساس تحقیقیات گذشته درباره هزینه‌های تحصیل هر فرد، شاهد آنیم که آموزش ابتدایی تا پایان دوره دکترا حدود 11 میلیارد تومان است. این در حالی است که هزینه‌ها با مهاجرت افراد نخبه از خزانه کشور خارج شده و بی‌ثمر می‌ماند.

برخورد با کشف حجاب اولویت ماست؛ سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، در واکنش به برخورد گشت ارشاد با چند زن با اشاره به اینکه «برخورد با کشف حجاب اولویت ماست» گفت: ایراد می‌گیرند که فقط از موی زنان ناراحتید، بله ناراحتیم. بله ناراحتیم، اما ناراحتی ما فقط در این رابطه نیست.



اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها