کد خبر: 628728
|
۱۴۰۲/۰۵/۳۱ ۱۹:۱۲:۱۰
| |

نوآوری های گروه صنعتی فیبو عمان- دفتر ایران در تولید و عرضه ورق‌های اکسید منیزیم (Mgo board)

گروه صنعتی فیبو تلاش می کند تا تمام مراحل زنجیره تولید را طبق استاندارها و استراتژی های مارکتینگ خود تولید و عرضه کند.

نوآوری های گروه صنعتی فیبو عمان- دفتر ایران در تولید و عرضه ورق‌های اکسید منیزیم (Mgo board)
کد خبر: 628728
|
۱۴۰۲/۰۵/۳۱ ۱۹:۱۲:۱۰

گروه صنعتی فیبو علاوه بر تولید ورق‌های MgO board از اکسید منیزیم، برای اولین بار تکنولوژی پرینت طرح و نقش های زیبا بر روی ورق های مذکور پیاده سازی کرده و اقدام به تولید پرینترهای مخصوص برای نقش بندی بر روی ورق های MgO کرده است و آنها را به متقاضیانی که قصد راه اندازی کارگاه تولیدی دارند، عرضه می کند تا به عنوان نماینده گروه صنعتی فیبو در چرخه تولید این محصول باشند و آنها را حمایت می کند تا کسب درآمد کنند و به این وسیله گروه صنعتی فیبو در افزایش اشتغالزایی در کشور و کار آفرینی برای هموطنان گام ارزشمندی را برداشته است.

در این نمایندگی های پرینت ورق های MgO board، مواد اولیه توسط گروه صنعتی فیبو به صورت امانی در اختیار آنها قرار می گیرد و کارگاهای پرینت طبق استانداردها و طرح و نقش مورد نظر گروه صنعتی فیبو، پرینت های مذکور را انجام می دهند و سپس گروه صنعتی فیبو کالاهای آماده شده را ۱۰۰ درصد و به صورت تضمینی از آنها دریافت می کند و به ازای هر مترمربع، مبلغ ریالی معادل ۲ دلار را به آنها به صورت دستمزد پرداخت می کند و فرایند پرداخت هم در مدت یک هفته کاری انجام می شود.

با این فرآیند، کسی که کارگاه خود را تحت نظر گروه صنعتی فیبو راه اندازی می کند، ضمن این که دغدغه خرید و تامین مواد اولیه را ندارد، از فروش جنس نیز خیالی راحت و آسوده دارد و در ضمن درآمد ارزی به دست می آورد.

با این اقدام حدود ۱۰۰۰ نفر در کشور به صورت غیرمستقیم صاحب شغل می شوند در هر کارگاه نیز حداقل ۴ نفر اشتغال مستقیم به دست می آورند.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت گروه صنعتی فیبو ایران به آدرس www.fiboiran.com مراجعه کنند.

انقلابی در صنعت ساختمان

گروه صنعتی فیبو در کشور عمان، اقدام به تولید و عرضه محصولات ساختمانی با خاصیت ضد آتش، ضد آب، ضد قارچ و کپک و عایق صوت، با اکسید منیزیم کرده که هم در متریال اصلی ساختمان به جای سیمان کاربرد دارد و هم در زیبا سازی فضاهای داخلی و نمای ساختمان استفاده می شود.

 کامبیز یوسفی مدیرعامل گروه صنعتی فیبو در عمان، که یکی از نخبگان کشور است و سالها مسئولیت FIABCI (فدراسیون بین المللی املاک و صنعت ساختمان- دفتر ایران) را در ایران به عهده داشته است، اظهار داشت: گروه صنعتی فیبو با باور به خلق آسایش و آرامش بشریت فعالیت خود را پس از سه سال پژوهش و تحقیقات وسیع در سال ۲۰۲۳ در کشور عمان و امارات متحده عربی آغاز کرد.

یوسفی افزود: فعالیت های عمده گروه صنعتی فیبو - عمان شامل کارخانه تولید ورق های اکسید منیزیم، کارخانه ماشین سازی خط تولید کارخانه های برق تجدیدپذیر از زباله و کارخانه تولید ماشین سازی آب شیرین کن است اما آنچه برای نسل امروز و آینده و خصوصا صنایع ساختمانی مهم است، تولید ورق های Mgo Board در این گروه صنعتی است که جایگزینی مطمئن و ایمن برای مصالح کاربردی در اجزای ساختمان از قبیل کف، سقف، دیوار و حتی دکوراسیون داخلی است.

خسرو حداد رضوی معاونت بازرگانی و عضو هیئت مدیره گروه صنعتی فیبو نیز اظهار کرد: با هدف خدمت به بشریت و ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای مردم عزیز کشورمان تصمیم گرفتیم تا بخشی از فرآیند تولید ورقهای MgO را به داخل ایران بیاوریم و در اختیار کارگاه‌های کوچک قرار دهیم تا ضمن ایجاد درآمد برای هموطنان، بتوانیم درآمد ارزی هم برای کشور ایجاد کنیم و گامی هرچند کوچک در مسیر اعتلا و شکوفایی اقتصاد کشور برداریم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها