کد خبر: 655398
|
۱۴۰۳/۰۱/۰۶ ۱۱:۱۷:۱۸
| |

این هتل های ساحلی کیش را از دست ندهید

تعداد هتل‌های جزیره کیش بسیار زیاد است، اما بدون شک هتل‌های ساحلی در میان تمامی آنها، محبوبیت بیشتری دارند.

این هتل های ساحلی کیش را از دست ندهید
کد خبر: 655398
|
۱۴۰۳/۰۱/۰۶ ۱۱:۱۷:۱۸

لوکیشن عالی این دسته از هتل‌ها در کنار ویو بی ‌نظیر دریا و دسترسی سریع به تفریحات آبی باعث می‌شود که بیشتر گردشگرها هنگام سفر به کیش و رزرو محل اقامت با این سؤال مواجه شوند که بهترین هتل‌های ساحلی کیش کدام‌ها هستند؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که تعداد هتل‌های ساحلی کیش زیاد است اما هتل سیمرغ یکی از زیباترین و مشهورترین آنها به شمار می‌آید.

هتل سیمرغ علاوه بر ویژگی‌ها و خصوصیات بسیار عالی، هزینه بسیار مناسبی هم دارد، یعنی شما با یک هزینه مقرون‌ به‌ صرفه، می‌توانید در یکی از بهترین هتل‌های ساحلی کیش و در کنار ساحل اقامت داشته باشید. در ادامه شما را با خصوصیات هتل سیمرغ کیش آشنا خواهیم کرد تا این هتل ساحلی را بیشتر بشناسید.

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش به دلیل برخورداری از لوکیشن بسیار عالی و ارائه امکانات و خدمات متنوع به مهمانان خود، توانسته شهرت بسیار زیادی بین هتل‌های جزیره کیش کسب کند و همواره مورد استقبال گردشگرها قرار بگیرد. جزیره کیش به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین قطب‌های گردشگری ایران، هتل‌های بسیار زیادی را برای اسکان گردشگرها فراهم کرده است، اما فقط تعدادی از آنها در کنار ساحل و مشرف به آب‌های خلیج فارس هستند.

هتل سه ستاره سیمرغ کیش با محیطی آرام و به دور از شلوغی شهر، در کنار آب‌های خلیج فارس قرار گرفته است و یک محیط بسیار عالی را برای گذراندن تعطیلات فراهم می‌کند. با اینکه هتل سیمرغ یکی از مشهورترین هتل‌های ساحلی کیش به شمار می‌آید، اما بهتر است قبل از سفر به جزیره یا آغاز فرایند رزرو آنلاین، اطلاعات بیشتری درباره آن کسب کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا یکی از بهترین و جذاب‌ترین هتل‌های ساحلی کیش را معرفی کنیم.

امکانات عالی و پرسنل آموزش‌دیده

هتل سیمرغ کیش در سال 1370 افتتاح شد و برای ارتقای کیفیت، در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت. هنگامی که به سابقه طولانی مدت این هتل نگاه می‌کنیم، قطعا سطح انتظارات از امکانات و نحوه برخورد پرسنل حسابی افزایش پیدا می‌کند. مدیریت هتل سیمرغ کیش به‌ خوبی این موضوع را درک کرده است، به همین دلیل تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین امکانات و استخدام پرسنل مجرب و آموزش دیده به کار می‌گیرد.

یکی از مهمترین امکانات هتل سیمرغ کیش، رستوران و کافی‌ شاپ آن است که به ‌تنهایی یکی از ساختمان‌های هتل را به خود اختصاص داده‌اند. رستوران هتل سیمرغ همواره از مواد اولیه تازه برای پخت غذاها استفاده می‌کند، به همین دلیل تمام غذاهای آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند. همچنین قیمت غذا در این رستوران به نسبت بسیاری از رستوران‌های کیش مناسب ‌تر است.

یکی دیگر از امکانات بسیار عالی هتل که گردشگرها را به سمت خود می‌کشاند، ارائه ساحل اختصاصی است. معمولاً در بیشتر اوقات سال سواحل کیش شلوغ هستند و برخی از افراد نمی‌توانند با خیال راحت آب‌تنی کنند. هتل سیمرغ کیش یک ساحل اختصاصی بسیار زیبا برای مهمانان آماده کرده است تا هر چقدر که می‌خواهند شنا کنند.

از دیگر امکانات هتل سیمرغ می‌توان به اتاق چمدان، اینترنت رایگان و نامحدود، پارکینگ رایگان، صندوق امانات، فضای سبز و دستگاه واکس کفش اشاره کرد.

اتاق‌های متعدد با ظرفیت‌های متغیر

اتاق‌های هتل سیمرغ به شکل واحدهای ویلایی ساخته شده‌اند تا مهمانان بتوانند با خیال راحت و با آرامش بیشتری از لحظات خود لذت ببرند. مجموعه هتل سیمرغ کیش 85 ویلای شیک را با ظرفیت‌های متغیر آماده کرده است تا شما بر اساس نیاز و شرایط خود بتوانید بهترین گزینه‌ها را رزرو کنید. ویلاهای هتل سیمرغ دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته هستند، هرچه ظرفیت اتاق‌ها بیشتر باشد، طبیعتا باید هزینه بیشتری هم بپردازید.

دکوراسیون اتاق‌های هتل سیمرغ کیش بسیار زیبا و ساده طراحی شده‌اند تا در همان نگاه اول شما را مجذوب نقاط مختلف آن کنند. همچنین تمام اتاق‌ها از امکانات و وسایل مختلفی مانند مبلمان، وسایل بهداشتی، حمام، سرویس بهداشتی، یخچال، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش، چای‌ساز (برخی واحدها) و… برخوردار هستند.

نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید

یکی دیگر از ملاک‌های مهم که بر اساس آن بهترین هتل ساحلی کیش را انتخاب می‌کنند، دسترسی سریع به جاذبه‌های مشهور جزیره و مراکز خرید آن است. هتل سیمرغ علاوه بر ساحل نیلگون خلیج فارس، دسترسی سریعی به جاذبه‌های مختلف جزیره از جمله پارک دلفین‌ها، پارک مرجان، بازار مرجان، باغ پرندگان، بازار پردیس، رویال مال، بولینگ مریم، کارتینگ، پلاژ بانوان، پلاژ آقایان، دهکده المپیک و… دارد.

تمامی جاذبه‌های اطراف هتل سیمرغ در یک طرف، نزدیکی به اسکله تفریحی کیش در طرف دیگر قرار دارد. یعنی شما با اقامت در این هتل زیبا، دسترسی سریعی به بهترین و جذاب‌ ترین ساحل جزیره خواهید داشت. اسکله تفریحی که در 6 کیلومتری هتل سیمرغ کیش قرار دارد، به دلیل برخورداری از امکانات بسیار عالی و ارائه انواع تفریحات آبی شهرت بسیار زیادی در بین گردشگرها پیدا کرده است.

ایجاد فضایی آرام و دلنشین

هتل سیمرغ کیش به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های ساحلی جزیره، با ارائه یک‌سری قوانین ساده آرامش را بر محیط هتل حاکم کرده است. مدیریت هتل سیمرغ، زوج‌ها را بدون ارائه مدارک معتبر پذیرش نخواهد کرد. همچنین این هتل افراد خارجی را پذیرش نمی‌کند و فقط به ایرانیان اجازه ورود خواهد داد. در صورتی‌ که اتاق خود را سه روز قبل از ورود به هتل کنسل کنید، هیچ جریمه‌ای شامل حال شما نمی‌شود. تمام این قوانین ساده، مهمترین و اصلی‌ترین عاملی هستند که آرامش را در محیط هتل حاکم می‌کنند.

بهترین راه برای رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما

معمولاً هتل‌های ساحلی کیش در اوقات مختلف سال از جمله پاییز و زمستان بسیار شلوغ هستند، به همین دلیل باید قبل از برنامه‌ ریزی کامل برای سفر، هتل موردنظر خود را از طریق سایت‌های معتبر برای زمان و تاریخ موردنظر رزرو کنید. امروزه سایت‌های زیادی امکان رزرو هتل‌های ساحلی کیش از جمله هتل سیمرغ را فراهم کرده‌اند که سایت فلای تودی یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین آنها به شمار می‌آید. برای رزرو آنلاین هتل سیمرغ کیش در کمترین زمان ممکن، کافی است به آدرس flytoday.ir بروید و در بخش هتل‌های داخلی اطلاعات مربوط به هتل و تاریخ ورود و خروج را وارد کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها