کد خبر: 161026
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۹ ۰۸:۰۵:۰۰
| |

سرنوشت نیمار در هاله‌ای از ابهام

باشگاه پاری ‌سن‌‌ژرمن و فدراسیون فوتبال برزیل سر آسیب‌دیدگی نیمار اختلاف نظر دارند و سرنوشت این بازیکن برزیلی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

سرنوشت نیمار در هاله‌ای از ابهام
کد خبر: 161026
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۹ ۰۸:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| نیمار در دیدار اخیر پاری ‌سن‌ ژرمن برابر مارسی با ناحیه مچ پا با آسیب‌دیدگی مواجه شد و نتوانست به بازی ادامه‌ دهد. آسیب‌دیدگی نیمار در حالی است که این تیم باید هفته بعد در لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف رئال مادرید برود و با توجه به شکست 3 بر یک در دیدار رفت کار سختی برای جبران در دیدار برگشت داد.

روزنامه اسپورت اعلام کرد که فدراسیون فوتبال برزیل با باشگاه پاری ‌سن‌ ژرمن به خاطر نیمار به مشکل خورده و اختلاف نظر پیدا کرده است تا جایی که فدراسیون فوتبال برزیل اصرار دارد که پای نیمار باید جراحی شود. این‌ در حالی است که باشگاه پاری ‌سن‌ ژرمن جراحی را لازم نمی‌داند و براین باور است که نیمار با چند روز استراحت بهبود می‌یابد و می‌تواند در دیدار برابر رئال مادرید به میدان برود.

روزنامه اسپورت اسپانیا نوشت که پزشک تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل به فرانسه سفر کرده تا سران پاری ‌سن‌ ژرمن را متقاعد به عمل جراحی نیمار کند.

در صورتی که نیمار زیر تیغ جراحان قرار بگیرد دو ماه خانه نشین خواهد شد. او دیدارهای حساس پاری ‌سن‌ ژرمن را از دست می‌دهد اما به جام جهانی خواهد رسید و این چیزی است که فدراسیون فوتبال برزیل می‌خواهد.

خود نیمار هم پیش از این بارها تاکید کرده که اولویت او درخشش در جام جهانی است و همین باعث می‌شود تا او پای خود را به تیغ جراحان دهد و دیدار برابر رئال مادرید را از دست دهد. البته حتما باید موافقت باشگاه پاریسی را به دست آورد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها