کد خبر: 161027
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۹ ۱۳:۰۰:۰۰
| |

تمجید رونالدینیو از کین

ستاره سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل ضمن تمجید از هری کین عنوان کرد که این بازیکن توانایی بازی در هر تیمی را دارد.

تمجید رونالدینیو از کین
کد خبر: 161027
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۹ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| هری کین در این فصل توانسته است 35 گل برای تاتنهام به ثمر برساند. این مهاجم 24 ساله به نظر می‌رسد در تابستان گزینه اصلی رئال مادرید برای جانشینی کریم بنزما باشد.

رونالدینیو در گفت‌وگو با رسانه‌های انگلیسی به تمجید از هری کین پرداخت و اظهار کرد: او در حال‌ حاضر چند وقتی است که خیلی خوب شده است و به نظر من به سطح بالاتری رسیده است. او در حال‌ حاضر می‌تواند در هر تیمی در اروپا بازی کند و طبیعی است که تیم‌های بزرگ خواهان به خدمت گرفتن او باشند. فرقی نمی‌کند، بارسلونا، رئال مادرید و یا منچسترسیتی. هری کین جزو معدود بازیکنان خوب جهان است که می‌تواند دلخوشی تیمش باشد.

هری کین در دو فصل گذشته آقای گل فوتبال جزیره شده و در این فصل نیز رقابت سختی با محمد صلاح برای عنوان آقای گلی در لیگ برتر دارد.

ستاره سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل در پایان صحبت‌های خود، ‌اضافه کرد: در یکی، دو سال گذشته رقم‌های پرداختی کلانی به بازیکنان پرداخت شده و به نظر من الان شاید چهار یا پنج تیم در سطح اروپا باشند که توان خرید هری کین را داشته باشند و به‌ هر حال باید ببینیم که او خودش چه تصمیمی برای آینده‌اش خواهد گرفت. می‌دانم که تمام فکر او معطوف به درخشش در جام جهانی 2018 روسیه است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها