کد خبر: 165095
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۲ ۱۶:۰۸:۰۰
| |

حاشیه بازی گسترش فولاد-استقلال؛

اعتراض هواداران تبریزی به نتایج ضعیف تراکتورسازی/ بارش شدید باران در تبریز

تماشاگران بازی تیم‌های گسترش‌ فولاد تبریز و استقلال به نتایج ضعیف تیم فوتبال تراکتورسازی معترض شدند.

اعتراض هواداران تبریزی به نتایج ضعیف تراکتورسازی/ بارش شدید باران در تبریز
کد خبر: 165095
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۲ ۱۶:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| در حالی که بازیکنان گسترش فولاد تبریز و استقلال مشغول گرم کردن بودند، به یک‌باره بارش شدید باران آغاز شد و تماشاگران را فراری داد. بارش باران همراه رعد و برق بود و تماشاگران به دنبال جایی بودند تا سرپناهی پیدا کنند.

مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال با میگوئیل کولی و سانیاک که دستیاران شفر هستند، عکس سلفی انداخت.

آندرانیک تیموریان بازیکن گسترش فولاد تبریز که سابقه حضور در استقلال را دارد، با کادر پزشکی و برخی از بازیکنان استقلال خوش و بش کرد.

سید مهدی رحمتی، حسین حیدری، امید نورافکن، محمد جواد محمدی، فرشید اسماعیلی و تیام نیمکت‌نشینان استقلال برای این دیدار هستند.

مصطفی اردستانی و محمد شکورزاده از پیشکسوتان استقلال که همراه این تیم به تبریز سفر کرده‌اند، در ورزشگاه حضور دارند.

عکاسانی که در کنار زمین حضور داشتند، برای در امان ماندن از بارش شدید باران به جایگاه خبرنگاران پناه آوردند. البته جایگاه خبرنگاران هم چیزی کمتر از کنار زمین ندارد و سقف آن که چکه می‌کند.

مأموران نیروی انتظامی در چندین نوبت به عکاسان حاضر در کنار زمین تذکر دادند که این موضوع به درگیری عکاسان با ناظر بازی ختم شد.

در حالی که باران قبل از ورود بازیکنان به زمین قطع شده بود، از دقیقه دو بار دیگر آغاز و بعد از دو دقیقه دوباره قطع شد!

آندرانیک تیموریان، یوسف سیدی و سید محسن حسینی پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت استقلال رفتند و با وینفرد شفر خوش‌وش کردند. جابر انصاری و داریوش شجاعیان هم از تیم استقلال به سمت نیمکت گسترش فولاد آمدند.

هواداران استقلال که تعدادشان به حدود 300 نفر می‌رسد، پرچم آبی را روی سکوها پهن کرده‌اند که روی آن دو ستاره این تیم به رنگ طلایی درج شده است.

هواداران گسترش فولاد که قبل از بازی فحاشی شدیدی به هواداران استقلال کردند، بعد از شروع بازی ساکت شدند، اما بعد از دقایقی نسبت به نتایج تیم تراکتورسازی معترض شدند و علیه مدیریت این باشگاه شعار دادند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها