کد خبر: 165288
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۵ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

محمد پنجعلی در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین در مورد بازی پرسپولیس و السد قطر:

محسن مسلمان باید از ابتدا در ترکیب پرسپولیس بازی کند/ برانکو باید انگیزه را دوباره به پرسپولیس تزریق کند

سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس درخصوص بازی پرسپولیس و السد قطر گفت: پرسپولیس باید با صبر و حوصله بازی کند و سعی کند امتیاز کامل این بازی را کسب کند. مطمئن باشید که السد در روی ضد حمله ها برنامه ریزی کرده است.

محسن مسلمان باید از ابتدا در ترکیب پرسپولیس بازی کند/ برانکو باید انگیزه را دوباره به پرسپولیس تزریق کند
کد خبر: 165288
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۵ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد حمیدی- محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در خصوص بازی پرسپولیس برابر السد قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس در بهترین شرایط خودش قرار دارد، چهار هفته زودتر از پایان فصل قهرمان لیگ شده‌اند تا خیالشان از بابت قهرمانی در لیگ راحت باشد. همین موضوع باعث شده کادر فنی و بازیکنان تمام تمرکزشان را روی لیگ قهرمانان آسیا و بازی با السد بگذارند. امیدوارم که بازی خوبی از پرسپولیس شاهد باشیم.

این مدافع پیشین تیم ملی و پرسپولیس، قهرمانی زودهنگام قرمزپوشان را دلیل نتیجه ضعیف این تیم در بازی با پارس جنوبی دانست و افزود: مطمئن باشید پرسپولیس در بازی با السد، همانند بازی با پارس جنوبی بازی نخواهد کرد. شرایط لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا فرق دارد. من فکر نمی‌کنم که شاهد بازی ضعیفی از پرسپولیس باشیم. وقتی تیمی زودتر از موعد قهرمان لیگ می‌شود در نحوه بازی و انگیزه بازیکنان تأثیر می‌گذارد. این قهرمانی زودهنگام کمی روحیه جنگندگی بازیکنان را از بین برده است و برانکو باید این انگیزه را دوباره به تیم تزریق کند. چون با برد است که قهرمانی‌ها ارزش پیدا می‌کند و هواداران از فوتبال لذت می‌برند.

پنجعلی محسن مسلمان را بازیکنی تأثیرگذار در پرسپولیس دانست و عنوان کرد: مسلمان بازیکن با کیفیتی است. من بازی محسن را دوست دارم و معتقدم که می‌تواند به تیم کمک کند. احساس می‌کنم او بعد از این همه نیمکت نشینی انگیزه‌اش را از دست داده است و انگیزه‌ای برای تمرین کردن ندارد. من فکر می‌کنم اگر مسلمان در شرایط خوب خودش باشد می‌تواند از ابتدا در زمین بازی کند. این مسائل مربوط به برانکو است و تصمیم‌گیرنده اصلی اوست که می‌خواهد از محسن در زمین استفاده کند یا خیر.

پنجعلی درباره نحوه بازی کردن السد مقابل پرسپولیس و آمادگی خط حمله این تیم هشدار داد و اضافه کرد: تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنند بسیار حرفه‌ای هستند و کار فوتبال ایران در این تورنمنت سخت است. چند سالی است که ما در آسیا حرفی برای گفتن نداشته‌ایم و امیدوارم که امسال بتوانیم که این ناکامی‌ها را جبران کنیم. السد قطر هم با بازیکنان خوبی که در اختیار دارد یکی از تیم‌هایی است که موزی بازی می‌کند و این موضوع را برانکو خوب می‌داند. پرسپولیس باید با صبر و حوصله بازی کند و سعی کند امتیاز کامل این بازی را کسب کند. مطمئن باشید که السد روی ضد حمله‌ها برنامه‌ریزی کرده است. پرسپولیس در زمانی که توپ را از دست می‌دهد باید حالت دفاعی به خود بگیرد و همه بازیکنان باید وظایف دفاعی خود را به خوبی انجام بدهند. نباید خیلی احساسی بازی کنیم، السد در ابتدای بازی سعی می‌کند در زمین خودش بماند تا پرسپولیس را به زمین خودش بکشاند. پرسپولیس نباید در این شرایط قرار بگیرد و باید فوتبالی منطقی را به نمایش بگذارد.

سرپرست پیشین پرسپولیس در خصوص پیشنهاد مدیریت تیم‌های پایه پرسپولیس و برنامه‌ای که برای تیم‌های پایه پرسپولیس دارد به اعتمادآنلاین گفت: پرسپولیس خانه من است و مطمئن باشید اگر کمکی از دست من برآید برای پرسپولیس انجام می‌دهم. قرار است بعد از تعطیلات با آقای گرشاسبی نشستی برگزار کنیم و بعد از آن معلوم می‌شود که می‌توانم با پرسپولیس همکاری کنم یا نه؛ کار در تیم‌های پرسپولیس سخت و دشوار است و باید همه جوانب بررسی شود. مهم‌ترین چالشی که امسال در باشگاه پرسپولیس با آن روبه‌رو هستیم محرومیت از نقل و انتقالات است. این موضوع شرایط پیچیده‌ای را برای ما به وجود آورده است. همه این شرایط باید به خوبی بررسی شود بعد از آن همه چیز معلوم می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها