کد خبر: 242823
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۳ ۰۹:۳۲:۰۰
| |

اظهارات سولاری پس از دومین پیروزی رئال؛ حال خوبی دارم

سرمربی رئال مادرید پس از کسب دومین پیروزی پیاپی خود با سفیدپوشان با رسانه‌ها صحبت کرد.

اظهارات سولاری پس از دومین پیروزی رئال؛ حال خوبی دارم
کد خبر: 242823
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۳ ۰۹:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| رئال مادرید شنبه شب در هفته‌ یازدهم لالیگا با دو گل وایادولید را شکست داد. سانتیاگو سولاری پس از بازی گفت‌: وایادولید تیم پر تلاشی بود و اجازه کار به ما نمی‌داد. در ضد حملات خوب کار می‌کرد. در مقابل شاگردانم برای کسب پیروزی تلاش کردند. ما باید تمرین و تلاش بیشتری کنیم و تا پایان بجنگیم. همان کاری که بازیکنانم انجام دادند. از عملکردشان خشنودم.

سرمربی موقت رئال مادرید در ادامه اظهار کرد: در نیمه نخست هماهنگ بودیم و تلاش داشتیم از دفاع حریف عبور کنیم و به گل دست یابیم. دو پیروزی پیاپی و بسته نگه داشتن دروازه اهمیت خیلی زیادی دارد و نشان دهنده عملکرد خط دفاعی است. پس از این که گل نخست را به ثمر رساندیم، شرایط بازی عوض شد و توانستیم راحت‌تر به کار خود ادامه دهیم. گلزنی اهمیت زیادی دارد کاری که حریف نتوانست انجام دهد.

سرمربی آرژانتینی افزود: وایادولید تیم سر سختی است. آنها در هفت بازی گذشته خود شکست نخورده بودند. این تیم خیلی جدی بازی می‌کند و در لحظه مناسب به حریفش ضربه می‌زند. ما به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتیم و با صبر توانستیم به آن دست یابیم.

سولاری در مورد احساس خود گفت‌: حال خوبی دارم. پیش از این در سانتیاگوبرنابئو حضور داشته‌ام و به این ورزشگاه عادت دارم. 11 سال در بخش‌های مختلف در این باشگاه حضور داشتم.

سرمربی رئال مادرید در ادامه‌ گفت‌: دوست دارم بازی‌ها را با نتیجه‌ 7 بر صفر به پایان برسانم اما فوتبال چیز دیگری است. این ورزش سخت است و برخی از لحظات خیلی شیرین است. باید نظم، تعهد، جدیت، جنگندگی و روحیه ورزشکاری داشته باشید تا بتوانید پیروز شوید. ما این چنین بودیم و توانستیم حریفمان را شکست دهیم.

سولاری در مورد هو شدن گرت بیل گفت‌: هواداران در لحظه عمل می‌کنند. فردا او گلزنی می‌کند و همه از این اتفاق خوشحال می‌شوند. بیل می‌تواند در خط حمله در سمت چپ یا راست بازی کند. عملکرد بیل، مارکو آسنسیو و کاسمیرو مانند عملکرد لوکاس واسکس، وینیسیوس و ایسکو مهم بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها