کد خبر: 269582
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۳ ۰۸:۳۸:۵۷
| |

سیلوا:

نمی‌توانیم روی لطف یونایتد به سیتی حساب کنیم!

هافبک پرتغالی منچسترسیتی می‌گوید آن‌ها تمام تمرکزشان روی بازی‌های خودشان است و نمی‌توانند روی امتیاز دادن لیورپول به یونایتد حساب باز کنند.

نمی‌توانیم روی لطف یونایتد به سیتی حساب کنیم!
کد خبر: 269582
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۳ ۰۸:۳۸:۵۷

اعتمادآنلاین| منچسترسیتی با برد پرگلی که برابر چلسی به دست آورد با یک بازی بیش‌تر به صدر جدول لیگ برتر راه یافت و حالا لیورپول که جایگاه خود را در صدر از دست رفته می‌بیند، باید روز یک‌شنبه برابر منچستریونایتد تیم آماده این روزها قرار گیرد. دیداری داربی گونه که حساسیت زیادی دارد و یونایتد در صورتی که بتواند از این دیدار امتیاز بگیرد، کار قهرمانی لیورپول رقیب دیرینه این تیم سخت خواهد شد.

برناردو سیلوا درباره بازی حساس لیورپول با منچستریونایتد گفت: ما نمی‌توانیم روی لطف یونایتدی‌ها به خودمان حساب باز کنیم. البته که امتیاز دادن لیورپول در این دیدار به سود ما خواهد بود ولی هم بازیکنان و هم مربی تیم عقیده دارند که باید خودمان بازی‌های خودمان را ببریم و در صورتی که موفق به این کار نشویم به قهرمانی نخواهیم رسید. برای ما مهم است که بتوانیم بازی‌های خودمان را در لیگ با برتری به پایان برسانیم.

منچسترسیتی بعد از شکست برابر نیوکاسل توانسته است 3 دیدار پیاپی در لیگ را با بردهای قاطع به پایان برساند. در این بین سرخیو آگوئرو نیز در بازی برابر آرسنال و چلسی توانست برای تیمش هت تریک کند.

ستاره پرتغالی سیتی در پایان درباره درخشش این روزهای آگوئرو گفت: هیچ نیازی به توصیف او نیست و آگوئرو هفته به هفته این را اثبات می‌کند که چقدر خوب است. من امیدوارم او همین روند خوب گلزنی خود را در ادامه فصل نیز داشته باشد و حفظ کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها