کد خبر: 277033
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۷ ۱۲:۵۰:۰۰
| |

حسرت بزرگ استیون جرارد

استیون جرارد کاپیتان سابق لیورپول اقرار کرد که هنوز هم حسرت آن لغزش برابر چلسی را می‌خورد.

حسرت بزرگ استیون جرارد
کد خبر: 277033
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۷ ۱۲:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ استیون جرارد کاپیتان سابق لیورپول در سال 2014 زمانی که این تیم بیش از همیشه به قهرمانی لیگ برتر نزدیک شده بور و در آستانه شکستن این طلسم قرار داشت، دچار لغزش پا شد و پس از لیز خوردن این بازیکن دمبا‌با مهاجم چلسی توپ را ربود و وارد دروازه‌ مینیوله کرد که زمینه ساز از دست رفتن امتیازات آن مسابقه و در نهایت عدم قهرمانی برای لیورپول شد.

سرمربی کنونی تیم رنجرز ضمن ابراز امیدواری برای شکستن این طلسم توسط یورگن کلوپ و شاگردانش گفت: این تیم و این ترکیب توانایی شکست دادن منچستر سیتی در راه رسیدن به قهرمانی را دارد و امیدوارم که این اتفاق بیوفتد. با چند بازیکن از بازیکنان حال حاضر لیورپول رابطه نزدیکی دارم و با کمک مربی با دانشی مثل کلوپ این تیم می‌تواند به موفقیت برسد.

اسطوره لک لک‌های آنفیلد که سابقه قهرمانی‌ در تمامی تورنمنت‌های قاره ای و داخلی به جز لیگ برتر را با لیورپول در کارنامه دارد در مورد اشتباهش در آن مسابقه برابر چلسی گفت: این زخم برای من همیشه باز است و به نظرم هیچ وقت التیام نمیابد، شما نمی‌توانید گذشته و تجربیات خود را تغییر دهید. امیدوارم هواداران تا انتهای فصل از لیورپول حمایت کنند و این حمایت منجر به قهرمانی شود اما حتی قهرمانی لیورپول در این فصل نیز تغییری در این زخم و حسرت نخواهد داد.

در آپریل 2014 بود که در جریان این اشتباه استیون جرارد دمبا‌با دروازه لیورپول را در آنفیلد باز کرد و چلسی با برد - در ورزشگاه آنفیلد به روند پیروزی پیاپی لیورپول پایان داد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها