کد خبر: 311448
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۰ ۲۲:۲۰:۰۰
| |

معرفی تیم‌های حاضر در جام‌جهانی زنان ۲۰۱۹؛

تیم ملی فوتبال زنان کامرون

کامرون در جام جهانی کانادا در مرحله یک شانزدهم حذف شد. با توجه به نتایج چهارده بازی اخیر آن‌ها که تنها در دو بازی شکست خوردند، می‌توان گفت که گام‌های این تیم برای حضور در این جام جهانی محکم برداشته شده است.

تیم ملی فوتبال زنان کامرون
کد خبر: 311448
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۰ ۲۲:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ چهار سال پیش، آن‌ها تنها تیم آفریقایی بودند که در مرحله یک چهارم نهایی حضور داشت. کامرون نسبت به جام جهانی گذشته پیشرفت بسیاری داشته است. آنها با حضور قدرتمندانه خود در فینال جام ملت‌های زنان آفریقا در سال 2016 و همچنین کسب مقام سومی این تورنمنت در سال 2018 با کارنامه‌ای قابل قبول عازم جام جهانی 2019 فرانسه شده‌اند.

هر دستاوردی به غیر از حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی، برای آن‌ها دستاوردی اندک به شمار می‌آید، چون در جام جهانی کانادا در مرحله یک شانزدهم حذف شدند. با توجه به نتایج چهارده بازی اخیر کامرون که تنها در دوبازی شکست خوردند، می‌توان گفت که گام‌های این تیم برای حضور در جام جهانی محکم برداشته شده است.

بهترین عنوان برای تیم ملی فوتبال زنان کامرون در این تورنمنت شیرماده‌های سرکش و رام‌نشدنی است.

فدراسیون فوتبال کامرون 2 میلیون یورو برای آماده‌سازی شیرماده‌های سرکش کامرونی برای حضور در جام جهانی فرانسه هزینه کرده است.

بازیکن سرعتی و تیزهوش کامرون آجارا یکی از کسانی است که به طور حتم در جام جهانی از او بسیار خواهیم شنید. این بازیکن یک بار در جام جهانی 2015 و دوبار در جام ملت‌های زنان آفریقا در سال 2018 برای کامرون گلزنی کرد تا این تیم به مقام سوم مسابقات دست پیدا کند. آجارای 26 ساله قبل از پیوستن به تیم «والرنگا»ی نروژ در 22 بازی خود در فصل گذشته برای تیم «ساندویکن» سوئد 19 گل زد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها