کد خبر: 347269
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ۱۳:۴۰:۱۰
| |

روزهای سخت کورتوآ دروازه‌بان رئال‌مادرید

«زین الدین زیدان» در حالی که تیمش در سانتیاگو برنابئو در نیمه اول با 2 گل از کلاب‌بروژ عقب بود، بین 2 نیمه تصمیم گرفت تا «تیبو کورتوآ» را به دلیل اینکه احساس ناراحتی می کرد، تعویض کند؛ اما حالا همه ‌می‌دانند که مشکل کورتوآ چیز دیگری است.

روزهای سخت کورتوآ دروازه‌بان رئال‌مادرید
کد خبر: 347269
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ۱۳:۴۰:۱۰

اعتمادآنلاین| ‌ با این حال، مرد بلژیکی چارچوب رئال به نظر مشکل بزرگ‌تری از یک ناراحتی یا درد ساده دارد؛ حاضرین در سانتیاگو برنابئو؛ جمعیتی که پس از گل دوم تیم میهمان اعتراض خود را با سوت‌های ممتد نشان دادند.

در واقع، لبریز شدن طاقت هواداران متوجه گلری بود که از سه ضربه داخل چارچوبی که در نیمه نخست توسط بروژ راهی دروازه کهکشانی‌ها شد، به 2 مورد آن نه نگفت.

به عبارت دیگر، ساکنان برنابئو تصمیم گرفتند تا دیگر ناراحتی خود را از دروازه‌بان‌شان پنهان نکنند؛ دروازه‌بانی که از زمان پیوستن به رئال هرگز احساسات خوبی را به هواداران منتقل نکرده و شرایط وی پس از جدایی «کیلور ناواسِ» دوست‌داشتنی، بدتر از پیش شده است.

کورتوآ پس از ثبت 2 کلین‌شیت در دیدار مقابل سویا و اتلتیکو مادرید، به نظر چند قدم رو به جلو برداشته بود اما 2 گلی که در یک نیمه مقابل کلاب‌بروژ دریافت کرد بار دیگر مشکلاتی را که رفته‌رفته ته‌نشین می‌شد، پدیدار کرد.

ورود «آلفونسو آرئلوآ» در نیمه دوم کمی هواداران را آرام کرد و 2 مهار تاثیرگذار از سوی مرد فرانسوی، تشویق هواداران را به دنبال داشت.

آرئلوآ حالا 135 دقیقه را درون دروازه رئال بدون دریافت گل پشت سر گذاشته و این یعنی کورتوآ تحت فشار بیشتری قرار خواهد گرفت؛ این در حالی است که مرد بلژیکی تا اینجای کار میانیگن 1.37 گل را به ازای هر بازی دریافت کرده و این آمار برای بازی‌های خانگی کهکشانی‌ها به 1.5 افزایش می‌یابد.

این آمار برای ناواس در دوران حضور در رئال تنها 0.98 و در بازی‌های خانگی 0.94 بود.

کورتوآ تا اینجای کار در مجموع 19 بازی 24 گل دریافت کرده است و این یعنی ستاره اسبق آبی‌های لندن «نه» گفتن به هیچ توپی را بلد نیست.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها