کد خبر: 399884
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۷ ۱۰:۰۸:۴۶
| |

کرونا پاری سن‌ژرمن را زودتر از موعد به قهرمانی رساند

سازمان لیگ برتر هندبال فرانسه با توجه به شیوع ویروس کرونا، تیم پاری س ژرمن را به عنوان قهرمان این فصل لیگ برتر اعلام کرد.

کرونا پاری سن‌ژرمن را زودتر از موعد به قهرمانی رساند
کد خبر: 399884
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۷ ۱۰:۰۸:۴۶

اعتمادآنلاین| لیگ برتر هندبال فرانسه با توجه به تعطیلی موقت به دلیل ویروس کرونا و با اعلام سازمان لیگ این کشور با قهرمانی پاری سن ژرمن پایان یافت. سازمان لیگ برتر هندبال فرانسه فصل جاری رقابت‌های دسته برتر را به دلیل بحران کووید 19 پایان یافته اعلام کرد و پاری سن ژرمن را که در رتبه اول جدول رده‌بندی قرار داشت به عنوان قهرمان این دوره معرفی کرد.

مسابقات لیگ برتر هندبال فرانسه 8 روز آخر این مسابقات را که از روز 23 اسفند ماه به طور کامل یا بخشی از آن به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود.

پاریسی‌ها در رقابت‌های بعدی لیگ قهرمانان اروپا، نماینده فرانسه خواهند بود و به این ترتیب این تیم به رهبری «رائول گونزلیس» اسپانیایی، دومین عنوان قهرمانی پیاپی را به ویترین افتخاراتش افزود. او با تیمش تا زمان تعطیلی لیگ، در هیچ دیداری بازنده نبود و اختلاف 6 امتیازی با تیم دوم جدول داشت. با رعایت همین معیارها، نانت، نیس، مونت‌پولیه و تولوز در لیگ هندبال اروپا به رقابت خواهند پرداخت.

این تصمیمات پس از آن صادر شد که «امانوئل مکرون» رییس جمهور فرانسه هرگونه رویداد عمومی را قبل از نیمه ماه خرداد ممنوع کرد. باشگاه‌های هندبال فرانسه معتقدند که لیگ بدون تماشاگر از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست. از دیگر تصمیمات سازمان لیگ برتر هندبال فرانسه این است که هیچ تیمی به لیگ دسته دوم سقوط نکند و 2 تیم از دسته پایین به لیگ دسته اول صعود کنند، بنابراین در فصل بعد 16 تیم در لیگ دسته برتر حضور خواهند داشت.

در لیگ برتر هندبال ایران هم با اعلام رییس فدراسیون هندبال کشور، تیم هندبال مس کرمان رسما به عنوان قهرمان رقابت‌های این فصل لیگ برتر هندبال کشور معرفی شد تا این تیم نماینده کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا در فصل آینده باشد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها