کد خبر: 449577
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۳ ۱۵:۱۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از روزنامه‌های ورزشی اروپا گزارش می‌دهد:

انتقام پاریس!

سومین روز از ماه دسامبر در روزنامه‌های ورزشی اروپا اختصاص پیدا کرده به درخشش نیمار در پاری سن ژرمن و دیدار عجیب این تیم پاریسی با منچستریونایتد.

انتقام پاریس!
کد خبر: 449577
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۳ ۱۵:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سومین روز از ماه دسامبر اختصاص پیدا کرده به درخشش نیمار در پاری سن ژرمن و دیدار عجیب این تیم چاریسی با منچستریونایتد. روزنامه‌های انگلیسی، در اولین پنجشنبه آخرین ماه سال 2020، عکسی از فرد و نیمار، 2 بازیکن برزیلی منچستریونایتد و پاری سن ژرمن را در صفحه های اول خودشان منتشر کردند. در پرتغال مربی طارمی روی جلد روزنامه آبولا رفت و در ایتالیا هم لوکاکو تبدیل به هالک شد. روزنامه‌های اسپانیایی هم شرایط زیدان را تحلیل کردند و به پیروزی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا پرداختند.

روزنامه دیلی تلگراف انگلیس در صفحه ورزشی خودش عکسی از دعوای نیمار و فرد را منتشر کرده است وبه بازی پرحاشیه یونایتد و پاریس پرداخته است.

1

روزنامه تایمز هم در صفحه ورزشی خودش عکسی از نیمار بعد از گلزنی به یونایتد را منتشر کرده است.

1

روزنامه میرور اسپورت انگلیس هم با انتشار عکسی از فرد و نیمار و تیتر «نام و شرم» منتشر شده است. این روزنامه نگاهی هم به بازگشت دوباره هواداران به ورزشگاه‌ها داشته است.

1

روزنامه سان استار هم عکسی از فرد، بازیکن برزیلی منچستر، را منتشر کرده است و به حاشیه‌های این بازیکن در بازی شب گذشته با پاری سن ژرمن پرداخته است.

1

روزنامه دیلی اکسپرس هم با تیتر «حلق‌آویز شدن به دست فرد»، بازی شب گذشته منچستر برابر پاری سن ژرمن را بررسی کرده است. روزنامه اکسپرس البته به حضور دوباره هواداران در ورزشگاه‌ها هم اشاره‌ای داشته است.

1

روزنامه گاردین هم عکسی از دعوای جنجالی بازیکنان پاری سن ژرمن و فرد را در صفحه ورزشی خودش منتشر کرده است.

1

روزنامه آبولا چاپ پرتغال عکسی از سرجیو کونسیسائو، سرمربی مهدی طارمی در پورتو، را در صفحه اول خودش منتشر کرده است.

1

روزنامه کوریره دلو اسپورت به پیروزی یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا پرداخته است و در خبری دیگر هم حضور فرزند مایکل شوماخر بزرگ در فرمول یک را بررسی کرده است.

1

روزنامه گازا دلو اسپورت ایتالیا عکسی تلفیقی از صورت لوکاکو و بدن هالک، چهره مشهور فیلم‌های هالیوودی را برای تیتر اول خودش انتخاب کرده است.

1

توتو اسپورت هم عکس از مارکو فان باستن و زلاتان را منتشر کرده است و به مقایسه این 2 بازیکن میلان پرداخته است. توتو اسپورت به پیروزی یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین رکوردشکنی رونالدو در یوونتوس هم اشاره کرده است.

1

روزنامه مارکا چاپ اسپانیا عکسی از زیدان را منتشر کرده و بازی رئال مادرید برابر مونشن‌گلادباخ را فینال این مربی نامیده است.

1

روزنامه as اسپانیا هم عکسی از زیدان را برای تیتر اول خودش انتخاب کرده است.

1

روزنامه موندو اسپانیا پیروزی بارسلونا برابر فرنس‌واروش را تیتر اول خودش کرده و در ادامه هم به وضعیت زیدان در رئال مادرید اشاره‌ای داشته است.

1

روزنامه اسپورت اسپانیا هم عکسی از شادی بازیکنان بارسلونا منتشر کرده است. این روزنامه با تیتر «اولتیماتوم زیدان» به شرایط این مربی در مادرید اشاره‌ای داشته است.

1

روزنامه اسپورتیو اسپانیا هم پیروزی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را در صفحه اول خودش بازتاب داده است.

1

«شادی گل نیمار» تیتر اول روزنامه اکیپ چاپ فرانسه است.

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها