کد خبر: 580057
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۷ ۱۱:۴۳:۰۱
| |

واکنش وزیر ورزش به حذف تیم ملی از جام جهانی

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، درباره شایعه حذف ایران از جام جهانی 2022 قطر گفت: نباید قضایا را جدی بگیریم زیرا ورزش قانون و اصول خودش را دارد.

واکنش وزیر ورزش به حذف تیم ملی از جام جهانی
کد خبر: 580057
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۷ ۱۱:۴۳:۰۱

کمتر از یک ماه دیگر رقابت های جام جهانی 2022 قطر آغاز می شود و شایعه حذف تیم ملی ایران از این جام نیز بیشتر و بیشتر می شود. اتفاقی که می تواند فوتبال ایران را دگیر بحرانی بزرگ کند. هرچند که مدیران فوتبال ایران و همچنین وزارت ورزش و جوانان موضوع حذف ایران را شایعه ای بی پایه و اساس می دانند.

به گزارش ورزش سه، حمید سجادی درباره مطرح شدن حذف تیم‌ملی فوتبال ایران از رقابت‌های جام جهانی و جایگزینی تیم اوکراین به جای تیم‌ملی ایران گفت: مطرح کردن چنین صحبتی بی‌پایه و اساس است. یک نفر یک نظری را در یکی از مجله‌های انگلیس مطرح کرد و ادعایی داشت؛ او ما را به دلایلی به همکاری در تقویت روسیه متهم کرده و گفته بود حالا که روسیه در جنگ با اوکراین است، به همین دلیل تیم ملی فوتبال ایران از راه‌یابی به جام جهانی محروم شود.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این‌که حذف تیم ملی فوتبال ایران از رقابت‌های جام جهانی یک نظریه بود، عنوان کرد: در بسیاری جاها از جمله فضای مجازی، نشریه‌ها و رسانه‌ها هر کسی یک نظری می‌دهد و مطلبی را می‌نویسد ما نباید قضایا را جدی بگیریم زیرا ورزش قانون و اصول خودش دارد، تصمیمات در این حوزه در حدی نیست که یک فردی حرفی را بِپَراند و بقیه هم بر موجش سوار شوند؛ این حرف‌ها بی‌پایه و اساس بود. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها