کد خبر: 612412
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۲ ۱۳:۲۸:۵۵
| |

تاثیر رقابت اردوغان و قلیچدار اوغلو بر فوتبال؛

نگرانی یوفا از برگزاری فینال لیگ قهرمانان در استانبول! پیام مخفی به پرتغالی ها!

مدیران یوفا درخواستی غیررسمی برای مقامات پرتغالی ارسال کرده‌اند تا میزبانی فینال لیگ قهرمانان را به‌جای استانبول برعهده بگیرند.

نگرانی یوفا از برگزاری فینال لیگ قهرمانان در استانبول! پیام مخفی به پرتغالی ها!
کد خبر: 612412
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۲ ۱۳:۲۸:۵۵

فینال لیگ قهرمانان فصل 23-2022 قرار بود در ورزشگاه آتاترک در تاریخ 10 ژوئن برگزار شود اما حالا نگرانی‌هایی به خاطر شرایط اخیر ترکیه ایجاد شده است. 

به گزارش ورزش سه، انتخابات این کشور قرار است در ماه جاری میلادی برگزار شود و این نگرانی وجود دارد که در صورت انتخاب یا عدم انتخاب رجب طیب اردوغان درگیری‌هایی از سوی هواداران دو طرف در این کشور ایجاد شود. 

یوفا به هیچ وجه علاقه نداشت که تغییری در محل برگزاری دیدار فینال این مسابقات برگزار کند، خصوصا که استانبول پیش از این قرار بود میزبان فینال لیگ قهرمانان در سال 2020 و 2021 باشد که به دلیل شیوع ویروس کرونا موفق نشد، اما این شرایط ممکن است چاره دیگری برای آنها باقی نگذارد. 

روزنامه انگلیسی دیلی میل مدعی شده که بعضی از منابع به آنها اطلاع داده‌اند که یوفا درخواستی غیررسمی به مقامات فوتبال پرتغال ارسال کرده و از آنها خواسته که شرایط برگزاری فینال امسال این رقابت‌ها را هم در نظر بگیرند.

این در حالی است که در دو سال قبلی که قرار بود این مسابقه در استانبول برگزار شود هم پرتغال پذیرفت که میزبانی فینال لیگ قهرمانان را در لیسبون و پورتو برعهده داشته باشد و به همین دلیل تجربه کافی در این زمینه را دارد. 

فینال لیگ قهرمانان در فاصله دو هفته پس از برگزاری انتخابات ترکیه برگزار خواهد شد و همین موضوع یوفا را وادار کرده که فکری به حال گزینه جایگزین برای این دیدار کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها