کد خبر: 619331
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۳ ۱۹:۰۴:۳۶
| |

امیر قلعه نویی: بیرانوند از امتحان الهی سربلند بیرون آمد!

عمل جراحی علیرضا بیرانوند با موفقیت انجام شد تا سنگربان فیکس پرسپولیس و تیم ملی دقایقی قبل از کلینیک مرخص شود

امیر قلعه نویی: بیرانوند از امتحان الهی سربلند بیرون آمد!
کد خبر: 619331
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۳ ۱۹:۰۴:۳۶

صبح امروز  چشم ها در فوتبال ایران به کلینیک گاندی دوخته شده بود چون علیرضا بیرانوند قرار بود آنجا زیر تیغ جراحی برود.

به گزارش خبرورزشی، بیرانوند که در فینال تورنمنت کافا دچار آسیب دیدگی شد و شدت آن به حدی بود که باید جراحی می کرد امروز صبح این کار را انجام داد و البته ساعاتی بعد ترخیص شد و به منزل رفت. 

پیگیری استقلالی ها

اگرچه میان هواداران پرسپولیس و علیرضا بیرانوند پس از  دربی برگشت لیگ بیست و دوم اختلاف نظر جدی به وجود آمد اما با این وجود تعداد زیادی از استقلالی هایی که در تیم ملی و نفت با بیرانوند همبازی بوده اند امروز با او تماس گرفته و برایش پیغام فرستادند و آرزوی سلامتی کردند.  تعدادی از سایت ها و کانال های استقلالی در فضای مجازی هم برای بیرانوند متن نوشتند.

با توجه به اینکه ملی‌پوشان می‌دانستند حرف زدن برای علیرضا بیرانوند خیلی دشوار است،  برایش پیغام فرستادند و البته بعضی نیز به او و اطرافیانش زنگ زدند. محمدحسین کنعانی زادگان و مهدی طارمی از جمله ملی پوشانی بودند که با بیرانوند تماس گرفتند و به او روحیه دادند.

حضور در کلینیک

تعداد قابل ملاحظه ای از اهالی فوتبال هم در کلینیک بالای سر علیرضا بیرانوند حاضر شدند. کادر پزشکی تیم ملی از امروز صبح قبل از جراحی حاضر بودند و پس از از عمل جراحی هم رضا درویش،  محمود خوردبین، امیر قلعه نویی و فرشاد فرجی برای عیادت خودشان را به آنجا رساندند.

تجویز سکوت

کادر پزشکی معالج علیرضا بیرانوند برای اوسکوت تا سرحد امکان را تجویز کرده‌اند. بر این اساس سنگربان شماره یک تیم ملی تا شنبه هفته آینده باید بسیار کم صحبت کند تا روند بهبودی اش سرعت بیشتری بگیرد.

قلعه نویی: علیرضا سربلند شد

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی که برای عیادت از بیرانوند بالای سرش حاضر شده بود هنگام ترک محل در گفتگوی کوتاه به خبرورزشی گفت: خوشحالم که علیرضا از این امتحان الهی بزرگ سربلند خارج شد.

استراحت مطلق

حوالی ساعت ۱۷:۳۰ امروز  بود که علیرضا از کلینیک ترخیص شد و با پیامهای روحیه بخشی که همبازیانش برای او فرستاده بودند، راهی منزل شد تا دوران نقاهت خود را استارت بزند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها