کد خبر: 620711
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۱ ۲۰:۰۰:۳۳
| |

گزارش اختصاصی «اعتمادآنلاین» از نقل‌وانتقالات لیگ برتر؛

ستاره گل‌گهر با وجود پیشنهاد پرسپولیس تمدید کرد/ پشت پرده عدم توافق علیزاده با سرخ‌ها

علیرضا علیزاده که امروز قرارداد خود را با گل‌گهر تمدید کرد می‌خوااست به پرسپولیس بیاید اما بروز مشکلاتی مانع از این اتفاق شد.

ستاره گل‌گهر با وجود پیشنهاد پرسپولیس تمدید کرد/ پشت پرده عدم توافق علیزاده با سرخ‌ها
کد خبر: 620711
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۱ ۲۰:۰۰:۳۳

علیرضا علیزاده هافبک ملی‌پوش گل‌گهر سیرجان در حالی که به پرسپولیس لینک شده بود قرارداد خود را با سیرجانی‌ها تمدید کرد 

به گزارش اعتمادآنلاین، طبق اطلاعاتی که خبرنگار اعتمادآنلاین به دست آورده علیزاده در ابتدای فصل نقل‌وانتقالات با باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شده بود و خودش هم علاقه زیادی داشت تا در این فصل سرخ‌پوش شود. 

این بازیکن به‌ واسطه فصل موفقی که در گل‌گهر سیرجان گذرانده بود، اخیراً توانست به فهرست تیم ملی نیز راه یابد. او در تورنمنت کافا با پیراهن تیم ملی به میدان رفت و توانست عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را همراه با دیگر ملی‌پوشان کسب کند. 

یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس به خبرنگار اعتمادآنلاین اطلاع داد که علیزاده به دلیل محدودیت نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس نتوانست با این باشگاه قرارداد ببندد و لاجرم قرارداد خود با گل‌گهر تمدید کرد. طبق این اطلاعات سرمربی پرسپولیس انتظار داشت تا امروز تکلیف ورودی‌ها، خروجی‌ها و تمدیدی‌های باشگاه مشخص شود تا بتواند بر اساس تعداد جاهای خالی لیست تیمش بازیکن جدید به خدمت بگیرد اما این اتفاق رخ نداد. به این ترتیب یکی از بازیکنان لینک شده به پرسپولیس هم از دست یحیی پرید. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها