کد خبر: 633810
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۷ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

اظهارات عجیب رامین رضاییان درباره سپاهان + ویدئو

رامین رضاییان گفت: اسم تیم ما سپاهان اصفهان است نه سپاهان ایران! پس خودتان بیایید و از تیم شهرتان جوری حمایت کنید که ما کیف کنیم.

اظهارات عجیب رامین رضاییان درباره سپاهان + ویدئو
کد خبر: 633810
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۷ ۱۰:۳۰:۰۰

 رامین رضاییان، ستاره سپاهان، در پیامی خطاب به هواداران این تیم پیش از بازی خانگی حساس با الاتحاد گفت: صحبت برای روز دوشنبه، بازی با الاتحاد عربستان است. هواداران عزیز سپاهان، الان وقت این نیست که از پشت تلویزیون حمایت کنید. همه به استادیوم بیایید و استادیوم را پر کنید که از وقتی که ما برای گرم کردن به زمین می‌آییم، انرژی خوب به بچه‌ها بدهید و بازی خوبی داشته باشیم.

او در ادامه صحبتش گفت: اسم تیم ما سپاهان اصفهان است نه سپاهان ایران! پس خودتان بیایید و از تیم شهرتان جوری حمایت کنید که ما کیف کنیم.

او خطاب به لیزرانداز‌های استادیوم گفت: صحبت دوم من درباره هوادانی است که در استادیوم از لیزر استفاده می‌کنند. آن‌ها هواداران سپاهان نیستند و دوست ندارم که روزی بخواهیم در استادیوم اصفهان بدون هوادار بازی آسیایی کنیم. لطفا خودتان با اشخاصی که کار غیرقانونی می‌کنند برخورد کنید و محترمانه آن‌ها را به بیرون ورزشگاه هدایت کنید. مخلصیم، قوی و محکم کنار هم.

 

 

در نقد صحبت‌های رضائیان فرهیختگان نوشت: مدافعِ تیم ملی است، اما درکی از منافعِ ملی ندارد. گوشی‌‌ به دست، صدایش را در گِلو انداخته و با غرور می‌گوید؛ اسمِ تیم ما سپاهان اصفهانه، نه ایران. چرا؟ چون او رامین است، با شخصیتی نمایشی.

متمایل به جلب‌توجه و بی‌توجه به موقعیتی که دارد. با کنش‌های احساسی و رفتارهای نسنجیده که در آستانه‌ی جدالِ حساس نماینده فوتبال ایران با تیمِ متمول عربستانی برای خودی‌ها خط‌ونشان می‌کشد و تفرقه می‌اندازد.

آقای رضاییان! اصفهان، بخشِ بزرگی از تاریخ پرشکوه ایرانِ ماست. پس به‌جای عوام‌فریبی و استفاده از این گزاره‌های هوادارپسند، به مباحثِ فنی بپرداز و با دوری از این اپیدمی، مانندِ یک بازیکن حرفه‌ای یا همان جنتلمنی که سعی در نمایشِ آن داری، رفتار کن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها