کد خبر: 645816
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۴ ۱۶:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

رونالدو طرف هواداران ایستاد/ مخالفت رندانه کریس با سوپرلیگ و پروژه باشگاه مورد علاقه‌اش!

کریستیانو رونالدو سوپرلیگ اروپا را، با وجود حمایت از سوی رئال مادرید، طی یک حرکت مخفیانه رد کرد.

رونالدو طرف هواداران ایستاد/ مخالفت رندانه کریس با سوپرلیگ و پروژه باشگاه مورد علاقه‌اش!
کد خبر: 645816
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۴ ۱۶:۳۰:۰۰

فوتبال یکی از بزرگ‌ترین پرتوهای امید جامعه بوده است که همه افراد و فرهنگ‌های مختلف جهان را متحد می‌کند. با در نظر گرفتن این موضوع، یکی از بزرگ‌ترین چهره‌های این ورزش، کریستیانو رونالدو، به‌طور غیرمستقیم سوپرلیگ اروپا را که به‌تازگی دوباره سر زبان‌ها افتاده است رد کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، رونالدو در برابر سوپرلیگ اروپا با هواداران همبستگی کرد. اخیراً یک باشگاه فوتبال کوچک به نام Fans United FC ویدئویی احساسی منتشر کرده است تا نشان دهد سوپرلیگ چگونه می‌تواند بر آنها تاثیر بگذارد. رونالدو ضمن تماشای این ویدئو، با یک لایک کردن نشان داد طرف کسانی است که مخالف سوپرلیگ هستند. او نشان داد طرفدار باشگاه‌های کمترمعروف است.

سوپرلیگ ایده‌ای از سال 2021 است که هدف آن ایجاد یک لیگ مستقل از یوفا با دسترسی تنها 64 تیم مطرح است. با این حال، لیگ از سوی بسیاری از هواداران، از جمله هواداران باشگاه‌هایی که قرار بود در سوپرلیگ حاضر شوند، رد شده است.

ویدئوی اینستاگرامی پیامی قدرتمند را در سراسر دنیای فوتبال ارسال می‌کند. Fans United FC از دسته سوم فوتبال مونته‌نگرو با ادعای اینکه حتی صاحب زمین بازی نیست، گفت سوپرلیگ هرگز نمی‌تواند اجازه دهد رویاهای باشگاه‌های نوظهور محقق شود. این باشگاه چشم‌اندازی از بازی در لیگ قهرمانان اروپا دارد و معتقد است اگر سیستم فوتبال به همین شکل باقی بماند، می‌تواند آن را محقق کند.

رونالدو بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید و یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید است. این باشگاه به همراه رئیس آن فلورنتینو پرز یکی از اصلی‌ترین نهادهایی است که سوپرلیگ را پیش می‌برد. اما رونالدو با ظرافت و بدون سروصدا این ایده را رد کرده است. این پست کمتر از 1500 لایک دارد، اما لایک رونالدو نشان داده چقدر می‌تواند تاثیرگذار باشد.

کاپیتان پرتغالی بیش از 614 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد. او دارای بیشترین فالوور و تاثیرگذار‌ترین فرد در این سکو است. نفوذ او در فوتبال جهان حد و مرزی ندارد و این حرکت قطعاً تشویقی برای باشگاه‌های مشتاق است.

کاپیتان پرتغالی در اینستاگرام بسیار فعال است. ستاره النصر جدیدترین تصاویر و به‌روزرسانی‌های زندگی خود را از طریق این پلتفرم منتشر می‌کند. با کمال تعجب، این مرد 38ساله با لایک و کامنت در پست‌های دیگران نیز شرکت می‌کند. نظرات اخیر این بازیکن در مورد یک بازیکن سابق باشگاه در فضای مجازی منتشر شد؛ اما این ژست رونالدو چیزهای زیادی درباره موضع او در قبال این ورزش می‌گوید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها