کد خبر: 646409
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۹ ۱۱:۴۰:۰۱
| |

حمله پیشکسوت فوتبال به ورزشکاران سایر رشته ها؛ مگر ما به آنهایی که از کشتی ‌و تکواندو به شورای شهر رفتند، حرفی زدیم؟

بهزاد داداش زاده در مورد انتقاد ورزشکاران سایر رشته ها از فوتبالیست ها عبارات عجیبی را مطرح کرد!

حمله پیشکسوت فوتبال به ورزشکاران سایر رشته ها؛ مگر ما به آنهایی که از کشتی ‌و تکواندو به شورای شهر رفتند، حرفی زدیم؟
کد خبر: 646409
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۹ ۱۱:۴۰:۰۱

کم‌کم منتظر شروع بازی‌های جام ملت‌ها می‌شویم .

به گزارش روزنامه اعتماد، مهم‌ترین رویداد فوتبالی در قاره کهن که امیدواریم پس از چند دهه تیم‌ ملی کشورمان بتواند طلسم‌شکنی کند و به فینال این بازی‌ها برسد. اتفاقی که با در نظر گرفتن شرایط فعلی تیم ملی و سایر مدعیان سخت به نظر می‌رسد. با بهزاد داداش‌زاده، بازیکن اسبق پرسپولیس و استقلال و تیم ملی در این خصوص گفت و گو کردیم که در ادامه ماحصل آن را می‌خوانید.

 

ارزیابی شما از وضعیت تیم ملی؟

فوتبال از چرخه فوتبالی درآمده است. با این افتضاحاتی که مدیران به بار آوردند و این اساسنامه و زد و بندها که برای نتیجه گرفتن هر کاری می‌کنند. این سرایت می‌کند به تیم ملی، چون اختلافات به بازیکنان می‌رسد و کنترل کردن آنها برای مربی تیم ملی سخت می‌شود. یعنی یک آدم ناکاربلد کاری می‌کند که دودش به چشم همه می‌رود. تا کی باید این افراد ناکاربلد و بی‌سواد در فوتبال باشند؟

به لحاظ فنی چطور؟

از این تیم ملی بهتر که نداریم. قبلا خودم مربی ساحلی بودم. اشتباه کردم جوانگرایی کردم و تیم نتیجه گرفت من را عوض کردند! قلعه‌نویی هم‌ قبلا یک‌بار این ‌کار را کرد، اما الان تیم ما تیم ‌خوبی است و فقط نیاز به حمایت و آرامش دارد که با این وضعیت آرامشی نمی‌بینیم!

این آرامش گاهی باید از بدنه تیم باشد. مثلا مصاحبه خداداد عزیزی نشان می‌دهد جو درونی تیم ملی هم آن آرامش لازم را ندارد.‌

این را باید قلعه‌نویی پاسخ دهد، چون خداداد حرفش را گفته. آن موقع قلعه‌نویی او را آورد و‌ بعد بدون هماهنگی رفت خب من هم جای قلعه‌نویی بودم دیگر به او زنگ‌ نمی‌زدم! موقع جدایی هم باید با سرمربی هماهنگ می‌کرد. حالا ما هر چی بگوییم‌ گمانه‌زنی است و قلعه‌نویی بهتر می‌تواند نظر دهد.‌

حاشیه‌ دیگر هم بحث حواله‌ خودرو است.

من هم با بچه‌ها موافقم و‌ رشته‌های دیگر نباید خودشان را با فوتبال مقایسه کنند. سایر رشته‌ها هم رفیق‌های ما هستند، اما نباید این مقایسه باشد. در‌ گوگل سرچ کنید در همه جا از تکواندو تا کشتی و وزنه‌برداری رفتند شورای شهر. برخی‌ها هم اختلاس کردند. ما فوتبالی‌ها حرفی زدیم؟‌ حالا آن زمان تصمیم گرفتند، پاداش بدهند و ‌باید این پاداش را بدهند! عزت‌اللهی هم‌ گفت کلی پول گمرکی دادند .

در همین فوتبال هم تبعیض وجود دارد. چرا باید یک بازیکن زن با اسنپ رفت و آمد کند و در نهایت جانش را از دست دهد، اما در فوتبال مردان این همه‌ هزینه‌ می‌شود؟

خب برمی‌گردد به مسوول فدراسیونی که ‌هر که هر چه بگوید، پاسخ می‌دهد: «بله، چشم قربان و ‌همه ‌جا خدمتگزار است» باید ‌هم این‌طور باشد.‌در رشته‌ها هر کسی به ‌فکر ‌خودش است. حالا یک رییسی در گذشته به ‌فکر بازیکنان بوده و کار خوب را باید‌ حمایت کرد. نادیده گرفته شدن هر رشته‌ای به بی‌کفایتی مسوولش برمی‌گردد. ما هم ‌از ‌خدای‌مان است ورزشکاران ‌خوب حواله‌ خودرو بگیرند، اما ‌همه فکر‌ جیب ‌خودشان بودند. مگر مسوول نبودند رفتند شورای شهر از حق ورزشکاران دفاع کنند؟ اما رفتند جیب ‌خودشان را پر کردند!‌ قبلا اینها را ما گنده کردیم و‌ حالا ‌شما هم ‌اسمی نبر.

فکر می‌کنید تیم ‌ملی در جام‌ ملت‌ها چه نتیجه‌ای می‌گیرد؟

در فدراسیون بی‌در و پیکر که ‌در آن جعل اسناد می‌شود حالا شاید اطمینان‌ کردند به بعضی‌ها و این‌طور جوابش را گرفتند.این باعث می‌شود دودش‌ به چشم‌ تیم ‌ملی برود. کارمان خیلی سخت است. خواسته یا ناخواسته بین سه تیمی که این‌ مساله سقف قرارداد پیش آمده اختلاف به وجود‌ می‌آید و‌ قلعه‌نویی هم ‌در این‌ مقطع نمی‌تواند آنها را اخراج کند! ما از درون ‌چه باشگاهی ‌چه ‌ملی ‌خودزنی می‌کنیم. اگر حواشی را جمع‌ نکنیم‌ حتی ممکن است به چهارتای نهایی هم‌ نرسیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • علی ارسالی در
    شنبه ۹ دی ۱۴۰۲

    سلام اقای محترم ۷۰ م شورای شهر پول بنزین ماشین شماست.پاداش هانگژو را که هنوز وزیر ورزش نداده.کدام پول.هنوز ماشین میلیاردی نخریدیم .این را هم ش کارت بده برایت بریزیم عزیز.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها