کد خبر: 658168
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۵ ۱۰:۵۵:۴۳
| |

در گفت و گو با روزنامه «اعتماد» مطرح شد:

واکنش نایب‌رییس فدراسیون والیبال به رد دعوت تیم ملی توسط موسوی و سایرین؛ والله قسم نه با مربی مشکل دارند نه فدراسیون!

وحید مرادی می گوید بچه هایی که به اردوی تیم ملی والیبال نیامدند هم بچه‌های ما هستند که هم به فدراسیون و هم به مربی علاقه دارند.

واکنش نایب‌رییس فدراسیون والیبال به رد دعوت تیم ملی توسط موسوی و سایرین؛ والله قسم نه با مربی مشکل دارند نه فدراسیون!
کد خبر: 658168
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۵ ۱۰:۵۵:۴۳

روزبه دلاور| نایب رئیس فدراسیون والیبال هرگونه مشکل یا تنش در اردوی تیم ملی را رد کرد.

به گزارش روزنامه اعتماد، تیم ملی والیبال کشورمان با توجه به نتایج ضعیف در سال گذشته حالا شانس بسیار کمی برای رسیدن به المپیک دارد و به ‌نوعی می‌توان گفت پائز، سرمربی جدید تیم ملی یک عملیات سخت را در لیگ ملت‌ها با تیم ملی ایران در پیش دارد.

کاری دشوار که البته غیرممکن نیست، چراکه سابقه داشته ملی‌پوشان کشورمان در رشته‌های مختلف در موقعیت‌های دشوار به موفقیت‌های بزرگی رسیدند. هر قدر که در اردوهای تیم ملی شرایط بهتر و آرامش بیشتر باشد بخت و اقبال برای رسیدن به پیروزی بیشتر خواهد بود، اما در چند روز گذشته تصمیم دو، سه ملی‌پوش برای عدم همراهی تیم ملی والیبال در مسابقات لیگ ملت‌ها حواشی را پیرامون اردوی تیم ‌ملی ایجاد کرد که نمی‌تواند خبر خوشی برای والیبال ما باشد. به خصوص در شرایطی که عنقریب است که سرمربی جدید تیم ملی به تهران برسد و پرداختن به این مسائل می‌تواند تمرکز ملی‌پوشان و کادرفنی کشورمان را بر هم بزند. در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی با وحید مرادی، نایب‌رییس فدراسیون والیبال تماس گرفتیم. 

مرادی که در جلسه‌ای هم حضور داشت در خصوص موضوع این نشست به خبرنگار «اعتماد» گفت: جلسه‌ای با مربیان تیم ملی داریم که در آن برنامه‌های تیم ملی را بررسی می‌کنیم  و بحث روزانه است. 

مرادی ‌درباره انصراف یا عدم همراهی تعدادی از بازیکنان تیم ملی گفت: بازیکنان انصراف نمی‌دهند. چند تا بازیکن داریم که به دلیل آسیب‌دیدگی که داشتند درخواست کردند که در اردوی تیم ملی نباشند . در این باره سرمربی با آنها صحبت کرده و بعضی‌ها قرار است در ادو باشند و بعضی‌ها هم قرار نیست که باشند . اتفاق خاصی نیفتاده است. شاید حداکثر ۲ یا ۳ نفر نباشند.

مرادی با رد شایعات مبنی بر اختلاف بعضی از بازیکنان با مربیان و فدراسیون گفت: ابدا ؛ من از شما تقاضا می‌‌کنم، والله قسم ما همه ایرانی هستیم و قلب‌مان باید برای ایران بتپد. این حرف‌ها فقط ایجاد حاشیه می‌کند اصلا بحث نه با فدراسیون هست و نه با مربی. اینها بچه‌های ما هستند که هم به فدراسیون و هم به مربی علاقه دارند و اصلا چنین موضوعی نیست. حالا زندگی شخصی آنهاست و چون مصدوم هستند این تصمیم را گرفته‌اند. اگر خبر همین‌طوری بزنیم که بازیکن با فدراسیون یا مربی مشکل دارد چه سمی به تیم ملی تزریق می‌شود؟ به دوستان توصیه می‌کنم در این شرایط حساس مسائل را مدنظر داشته باشند. در ۱۲ بازی باید 8 یا 9 تا بازی را ببریم و با روحیه جنگنده وارد مسابقات شویم و باید همه دست به دست هم بدهیم که هم مربی خود را بالا و هم تیم خود را با روحیه نگه داریم، چون اینها باید بروند بجنگند! 

وی در خصوص آخرین وضعیت اردوی تیم ملی گفت: الان ۱۸ روز است که تیم ملی در اردو حضور دارد و تعدادی لژیونر قرار است ظرف چند روز آینده اضافه شوند. آقای پائز هم ساعت ۳ بامداد چهارشنبه وارد ایران شده و بلافاصله به صورت حضوری کارش را شروع می‌کند. او در چند روز از طریق ویدیو برنامه تمرینی‌اش را ارائه می‌داد و تمرینات را تعقیب می‌کرد و گزارش‌های روزانه را آنالیزورها و مربیان ایرانی می‌گرفت. امکانات هم همه‌ چیز برای ایشان فراهم هست.

مدیر باتجربه ورزش کشورمان در خصوص سطح انتظارات افکار عمومی از تیم ملی که در شرایط سختی قرار دارد، افزود: باید با انرژی مثبت وارد بازی‌ها شویم و همیشه گفتم کارمان خیلی سخت است، اما بسیار هم امیدوار هستیم، هم به مربی و هم به بازیکنان ما. بچه‌ها فعل خواستن را قویا صرف می‌کنند و می‌خواهند بروند بجنگند و ان‌شاءالله دل مردم را شاد کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها