کد خبر: 658884
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ۱۱:۵۵:۴۷
| |

ملی‌پوش‌سابق‌ کشتی ایران درگذشت

ملی‌پوش سابق کشتی فرنگی ایران دارفانی را وداع گفت.

ملی‌پوش‌سابق‌ کشتی ایران درگذشت
کد خبر: 658884
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ۱۱:۵۵:۴۷

ایرج کاهیرده ملی پوش سابق کشتی ایران پس از سال ها درد ناشی از بیماری در سن ۸۱ سالگی در گذشت. مراسم تشییع وی امروز (سه شنبه) برگزار ‌و پیکر او در قطعه ورزشکاران بهشت آباد اهواز به خاک سپرده می شود.

به گزارش ایسنا، مرحوم کاهیرده مربیگری تیم ملی کشتی فرنگی ایران و ریاست هیات کشتی خوستان را نیز در کارنامه دارد.

مجید قائدی پیشکسوت کشتی خوزستان با تایید خبر درگذشت ایرج کاهیرده با عرض تسلیت به جامعه کشتی ایران و خانواده این مرحوم، به ایسنا، گفت: کاهیرده در عین مظلومیت و پس از سال ها رنج ناشی از بیماری روز گذشته دارفانی را وداع گفت. او از قهرمانان سابق کشتی و مدیران ارشد سابق صدا بود.

وی با بیان این که مرحوم کاهیرده رییس سابق هیات کشتی نسل طلایی خوزستان بود، ادامه داد: معتقدم در کشتی خوزستان و حتی ایران، بزرگ‌تر کاهیرده نداریم. او از مفاخر طلایی کشتی خوزستان و ایران بود که کشتی گیران بزرگی را پرورش داد. اگر اکنون کشتی خوزستان به عنوان قطب کشتی فرنگی ایران شناخته می شود، حاصل کار فرد بزرگی چون ایرج کاهیرده است.

قائدی عنوان کرد: ای کاش وقتی چنین بزرگانی زنده هستند و در شرایطی به سر می برند که نیاز به دلگرمی و سرکشی دارند، به آن ها اهمیت داده شود. همین الان نیز پیشکسوتان دیگری را داریم که در شرایط خوبی به سر نمی برند و ای کاش الان قدر آن ها را بدانیم.

اعتمادآنلاین، درگذشت ایرج کاهیرده را جامعه کشتی ایران و نیز خانواده این مرحوم تسلیت می‌گوید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها