کد خبر: 619392
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۴ ۱۰:۰۶:۲۴
| |

حضور رایتل در رویداد الکامپ 2023

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با حضور فعالان عرصه فناوری از چهارم تا هفتم تیرماه برگزار می‌شود و شرکت خدمات ارتباطی رایتل با شعار «تحقق زندگی هوشمند» در این نمایشگاه حضور دارد.

حضور رایتل در رویداد الکامپ 2023
کد خبر: 619392
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۴ ۱۰:۰۶:۲۴

به گزارش روابط عمومی رایتل، این اپراتور با محوریت «خدمات سازمانی بر پایه هوشمندسازی» در راستای ارائه خدمات و رویکردهای هوشمندانه با اتکا به توان و دانش داخلی و ظرفیت‌سازی اقتصادی در الکامپ 2023 آماده خدمت‌رسانی به بازدیدکنندگان است.
رایتل در این نمایشگاه با حضور کارشناسان و متخصصان، آماده ارائه آخرین سرویس‌ها، دستاوردها و محصولات در راستای پشتیبانی و ظرفیت‌سازی‌های نوآورانه مبتنی بر دانش ایرانی است. همچنین بازدیدکنندگان با مراجعه به سالن‌های رایتل می‌توانند از طرح های متنوع و بسته های تخفیفی ویژه، بهره‌مند شوند.
رایتل با کمک به سازمان‌ها و شرکت‌ها در صنایع مختلف و خلق ارزش واقعی در اقتصاد دیجیتال، بازیگری تأثیرگذار در تحول دیجیتال برای پیشرفت کشور است. در همین راستا با فعالیت در حوزه‌های سامانه پردازش پلاک هوشمند، مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل و ساختمان هوشمند تلاش می‌کند در زمینه خدمات سازمانی بر پایه هوشمندسازی نقش‌آفرین باشد. 
علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه و آشنایی با محصولات و خدمات نوین رایتل می‌توانند از ساعت 8 تا 16در روزهای چهارم تا هفتم تیرماه به سالن‌های‌ 27، 9-8 و فضای باز جنوب سالن‌های 38 و 7 نمایشگاه بین‌المللی تهران مراجعه کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها