کد خبر: 612298
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۱ ۱۴:۱۷:۲۲
| |

ببینید| موزیک ویدئو جنجالی گروه Imagine Dragons با موضوع جنگ اوکراین

ببینید| موزیک ویدئو جنجالی گروه Imagine Dragons با موضوع جنگ اوکراین
کد خبر: 612298
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۱ ۱۴:۱۷:۲۲

IMAGINE DRAGONS فیلم کوتاهی را برای آهنگ "Crushed" به اشتراک گذاشته اند که داستان پسر 14 ساله‌ای را که در اوکراین زندگی می کند، بازگو می کند.

به گزارش اعتمادآنلاین و به نقل از رولینگ‌استون، این ویدئو به کارگردانی آرنولد ساشا پسر نوجوانی را در میان خرابه‌های دهکده‌اش نشان می‌دهد که قدم می‌زند، روستایی که به مدت پنج ماه توسط نیروهای روسی اشغال شده بود و گلوله باران می‌شد.

این ویدئو در حمایت از تلاش‌های امدادی به رهبری UNITED24، سازمانی که توسط رئیس جمهور اوکراین، ولودیمیر زلنسکی تأسیس شده است، منتشر شده است. گروه طرفداران را تشویق می کند تا در اینجا کمک مالی کنند.

کارگردان این موزیک‌ویدئو گفت: من زمستان گذشته را در اوکراین گذراندم و به افرادی که نیاز فوری داشتند، تدارکات را تحویل دادم. بسیاری از این افراد هنوز زیر آتش مستقیم توپخانه بوده یا اخیراً از اشغال آزاد شده بودند. من به طور مداوم با گروه IMAGINE DRAGONS در مورد آنچه می دیدم در تماس بودم و آنها به سرعت پیشنهاد ساخت موزیک ویدیویی را دادند که احساسات مردم اوکراینی معمولی را که از جنگ رنج می بردند، بیان کند.

او ادامه داد: «در طول سفرم با ساشا، پسر جوانی آشنا شدم که ماه‌ها از گلوله باران جان سالم به در برده بود. او اخیراً به روستای زادگاهش بازگشته بود، اما متوجه شد که به طور کامل ویران شده است. این ویدئو به شکلی کوچک، آنچه را که ساشا تجربه کرده و هزاران اوکراینی دیگر همچنان هر روز تجربه می‌کنند، به تصویر می‌کشد.

دن رینولدز، خواننده گروه افزود: داستان ساشا دلخراش است و هزاران نفر دیگر مانند او هستند که به شدت به کمک نیاز دارند.

 

 

.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها