کد خبر: 277777
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۹ ۱۸:۵۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای فرهنگی/ ۱۹ اسفندماه ۱۳۹۷

از صحبت‌های بهروز وثوقی درباره خانواده‌اش تا نظر داریوش مهرجویی درباره کتاب و نویسندگی

صحبت‌های بهروز وثوقی درباره خانواده‌اش، نظر داریوش مهرجویی درباره کتاب و نویسندگی و حضور دوباره اصغر فرهادی در یک جشنواره خارجی از مهم‌ترین خبر‌های فرهنگی 19 اسفند 97 بود.

از صحبت‌های بهروز وثوقی درباره خانواده‌اش تا نظر داریوش مهرجویی درباره کتاب و نویسندگی
کد خبر: 277777
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۹ ۱۸:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اثر جدید فرهادی در کدام جشنواره نمایش داده می‌شود؟ چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم هنگ‌کنگ (HKFA) از 27 اسفند تا 12 فروردین میزبان چند فیلم ایرانی در بخش‌های مختلف خواهد بود. قرار است اصغر فرهادی نیز با جدیدترین ساخته‌اش در بخش «استادان و مؤلفان» این جشنواره حاضر شود.

آیا فعالیت‌های «حسین پارسایی» در ایرانشهر تمام شده است؟ نام حسین پارسایی از فهرست شورای سیاستگذاری تماشاخانه ایرانشهر حذف شد.

بهروز وثوقی درباره خانواده‌اش چه گفت؟ بهروز وثوقی با انتشار پستی اینستاگرامی به تندی به برادرهای خود تاخت و مدعی شد آن‌ها با سندسازی اموالش را صاحب شده‌اند.

رخشان بنی‌اعتماد با «نرگس» به خانه سینما می‌رود فیلم «نرگس» ساخته رخشان بنی‌اعتماد روز سه‌شنبه 21 اسفندماه، ساعت 18 در سالن سیف‌الله داد خانه سینما نمایش داده می‌شود

از ادبیات تا سینما با مهرجویی داریوش مهرجویی، نویسنده و کارگردان، گفت: بعد از انتشار رمان اول و استقبال مردم از آن تشویق شدم و رمان های دیگر را نوشتم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها