کد خبر: 286316
|
۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۱۷:۰۹:۲۳
| |

نمایشگاه کتاب تهران از چهارم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود

معاون اجرایی نمایشگاه کتاب تهران با اعلام این‌که امسال زمان برگزاری نمایشگاه کتاب 10 روز جلو افتاده است و از 4 اردیبهشت برگزار می‌شود، گفت:‌ شهر حال و هوای نمایشگاه کتاب را ندارد؛ از شهرداری می‌خواهیم که هر چه سریع‌تر نسبت به اکران تبلیغات محیطی اقدام کند.

نمایشگاه کتاب تهران از چهارم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
کد خبر: 286316
|
۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۱۷:۰۹:۲۳

اعتمادآنلاین| «مهدی اسماعیلی» معاون اجرایی نمایشگاه درباره آخرین اقدامات انجام‌شده برای نمایشگاه، با بیان اینکه برای اولین بار در نمایشگاه اقدامات متفاوتی را آغاز کردیم گفت: پیش از این غرفه کودکان در تراز 12 و در دو چادر برگزار می‌شد اما حالا با هماهنگی مسؤولان نمایشگاه غرفه کودکان را در تراز 5 و در محیط مسقف برگزار کردیم.

او با بیان اینکه شهرداری برای ایمنی سازی چادرها، حفر چاه‌های جذبی و همچنین عایق کاری چادرها بسیار کمک کرد گفت: همچنین یک فضایی را در داخل نمایشگاه با همکاری شهرداری آماده کردیم تا محل ایستگاه اتوبوس‌ها شود چرا که در سالهای گذشته به این دلیل که اتوبوس‌ها در بیرون نمایشگاه بودند مردم از آنها استفاده نمی‌کردند.

اسماعیلی با بیان اینکه امسال 2600 ناشر داخلی در 5 بخش عمومی، کودک، دیجیتال، آموزشی و غیره محصولات خود را عرضه می‌کند گفت: امسال به دلیل مشکلات کاغذ هر محصول کاغذی که نمونه دیجیتالی آن نیز وجود داشت حذف کردیم تا بتوانیم در کاغذ صرفه جویی کنیم.

معاون اجرایی نمایشگاه با بیان اینکه چین مهمان ویژه امسال نمایشگاه کتاب است گفت: چین یکی از بزرگترین هیئت‌ها را خواهد داشت به گونه‌ای که 150 نفر به صورت رسمی معرفی شده‌اند.

اسماعیلی گفت: امسال زمان برگزاری نمایشگاه کتاب 10 روز جلو افتاده است یعنی به جای آنکه از 14 اردیبهشت برگزار شود قرار است که 4 اردیبهشت برگزار شود. اما به نظرمان شهر حال و هوای نمایشگاه کتاب ندارد و از شهرداری می‌خواهیم که هر چه سریع‌تر نسبت به اکران تبلیغات محیطی اقدام کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها