کد خبر: 496624
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۸ ۱۰:۲۷:۰۴
| |

گردان‌های حزب‌الله عراق:

هرگز غزه در نبرد با رژیم صهیونیستی تنها نیست

سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق اعلام کرد، رژیم صهیونیستی نمی‌تواند هرکاری دلش خواست در قبال فلسطین انجام بدهد و احساس کند که از واکنش و پاسخگویی فلسطینیان در امان می‌ماند.

هرگز غزه در نبرد با رژیم صهیونیستی تنها نیست
کد خبر: 496624
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۸ ۱۰:۲۷:۰۴

اعتمادآنلاین| محمد محیی، سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق خاطرنشان کرد: هر جبهه‌ای که رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی باز کند ما نیز جبهه‌های دیگری را خواهیم گشود. هرگز غزه در نبرد با (رژیم صهیونیستی) تنها نخواهد بود و ما به دفاع از ملت فلسطین و مقدساتمان پایبند هستیم.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه افزود: نبرد امروز با ورود موشک و پهپادها فراتر از مرزهای جغرافیایی رفته است و محور مقاومت چارچوب‌ها و تمامی موانع رژیم اشغالگر برای دفاع و حفاظت از خود را درهم شکسته است.

سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق همچنین تأکید کرد: ما تسلیحاتی در اختیار داریم که می‌تواند آمریکا را غافلگیر و متعجب کند و سلاحی که برای مقابله با "اسرائیل" به کار خواهد رفت، متفاوت خواهد بود.

وی تصریح کرد: تمامی اطلاعات حاکی از آن است که ابتکار عمل امروز در دست مقاومت است و آن معادله‌های هجومی را ترسیم می‌کند.

محیی همچنین اظهار داشت: زمانی که درگیری آغاز می‌شود، مبحث جغرافیا هیچ معنی‌ای ندارد، همانگونه که در نبرد ما با داعش رخ داد.

وی در پایان گفت: دشمن صهیونیستی نمی‌تواند قواعدی را بر ما تحمیل کند و مانع این شود که نتوان آن را فراتر از مرزها هدف قرار داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها