کد خبر: 498542
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ۱۴:۲۷:۰۰
| |

وزیر دفاع چین:

پکن آماده توسعه روابط سودمند متقابل با آمریکا است

وزیر دفاع چین اعلام کرد که کشورش آماده توسعه روابط با ایالات متحده بر اساس احترام متقابل می‌باشد و امیدوار است که عادی سازی روابط امکان پذیر باشد.

پکن آماده توسعه روابط سودمند متقابل با آمریکا است
کد خبر: 498542
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ۱۴:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| «وی فنگخه» روز چهارشنبه طی سخنرانی ویدیو کنفرانسی در نهمین کنفرانس بین المللی امنیت مسکو افزود: طرف چینی آماده است همراه با طرف آمریکایی برای تقویت روابط، حل اختلافات، گسترش همکاری ها و توسعه سالم و پایدار روابط چین و ایالات متحده بر اساس اصول جلوگیری از درگیری، احترام متقابل، همکاری و سود دو جانبه تلاش کند.

به گزارش ایرنا از رسانه های چینی، نهمین کنفرانس مسکو در مورد امنیت بین المللی از امروز چهارشنبه در پایتخت روسیه آغاز بکار کرده است.

در این همایش دو روزه نمایندگان وزارتخانه های دفاع، سازمان های بین المللی و کارشناسان دولتی و غیر دولتی در تلاش هستند تا پاسخ سوالات اصلی امنیت جهانی را بیابند.

بر اساس بیانیه وزارت دفاع روسیه بیش از 600 مهمان در نهمین کنفرانس مسکو در مورد امنیت بین المللی شرکت دارند.

در این نشست بین المللی در مورد مسائل ثبات جهانی و منطقه ای، ابعاد مختلف امنیتی در اروپا، آسیا، آفریقا ، خاورمیانه و آمریکای لاتین بحث و گفت و گو خواهد شد.

براساس بیانیه وزارت دفاع روسیه، شرکت کنندگان در این کنفرانس، همچنین به بررسی امنیت اطلاعاتی، پیمان منع موشک های میان برد و دوربرد، نقش نظامیان در مبارزه با ویروس نوظهور کرونا خواهند پرداخت.

شرکت کنندگان در این کنفرانس، وزرای دفاع، فرماندهان ستادهای ارتش، هیات های وزارتهای دفاع ، نمایندگان محافل امنیتی از کشورهای مختلف، نمایندگان کشورهای مشترک المنافع، سازمان پیمان امنیت جمعی، سازمان ملل متحد، سازمان امنیت و همکاری اروپا، کمیته بین المللی صلیب سرخ و اتحادیه کشورهای عرب هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها