کد خبر: 256268
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۰ ۱۵:۱۶:۰۰
| |

سخنگوی تعزیرات:

7هزار میلیارد جریمه برای متخلفان بازار

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در 9 ماه امسال 400 هزار پرونده به تعزیرات ارجاع شده است که در مقایسه با سال قبل، 11 درصد ورودی پرونده رشد داشته است و متخلفان نزدیک به 70 هزار میلیارد ریال جریمه شدند.

7هزار میلیارد جریمه برای متخلفان بازار
کد خبر: 256268
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۰ ۱۵:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سید یاسر رایگانی روز دوشنبه در نشست خبری درباره گزارش عملکرد تعزیرات در 9 ماه نخست امسال افزود: 279 هزار و 366 پرونده در حوزه کالا و خدمات و تخلفات صنفی تشکیل شده است و متخلفان به پرداخت 35 هزار میلیارد ریال جریمه محکوم شدند همچنین در زمینه تخلفات بهداشت، دارو و درمان 34 هزار و 604 پرونده تشکیل و متخلفان 155 میلیارد ریال جریمه شدند.


رایگانی اظهارداشت: در حوزه قاچاق کالا و ارز 50 هزار و و 866 پرونده در تعزیرات تشکیل شده است و متخلفان در حوزه قاچاق بیش از 33 هزار میلیارد ریال جریمه شدند.


سخنگوی تعزیرات اضافه کرد: در بخش اجرای احکام نیز 355 هزار و 348 پرونده به تعزیرات وارد شده است که میزان وصول جریمه بیش از 3 هزار میلیارد ریال بوده است.


رایگانی درباره آخرین وضعیت پرونده های شرکت های لبنیات گفت: از مجموع 30 پرونده شرکتهای لبنیات در سراسر کشور، پنج پرونده در شعب تجدید نظر در حال رسیدگی است و یک پرونده در شعبه عالی تجدید نظر قرار دارد.


وی افزود: یک پرونده به ارزش سه میلیارد و 702 میلیون ریال اجرای حکم شده است و دو پرونده به ارزش 300 میلیارد ریال و 117 میلیارد ریال در مرحله اجرای احکام قرار دارد.


رایگانی اظهار داشت: دو پرونده شرکت لبنیات رأی برائت گرفت، سه پرونده خارج از صلاحیت رسیدگی در تعزیرات است و 15 پرونده در حال رسیدگی و دریافت پاسخ استعلام از مراجع ذیصلاح است.


سخنگوی سازمان تعزیرات خاطرنشان کرد: سیاست سازمان تعزیرات به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات این است که با کسانی که دستورات ستاد تنظیم بازار را رعایت نمی کنند با ملاحظات مختلف از جمله حمایت از تولید، سرمایه‌گذاری و کارگران برخورد کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها