کد خبر: 261598
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۶ ۰۸:۴۵:۰۰
| |

فرماندار شمیرانات:

مجوزی برای ساخت ویلا‌ی بالای 150 متر در شمیرانات داده نشده است

فرماندار شمیرانات با بیان اینکه امسال مجوزی برای ساخت و ساز ویلا‌های بالای 150 متر در منطقه شمیرانات داده نشده است، گفت: در یک سال اخیر مجوز یک متر اضافه بر ساختار طرح جامع و مصوبات ساخت و ساز را نداده‌ایم.

مجوزی برای ساخت ویلا‌ی بالای 150 متر در شمیرانات داده نشده است
کد خبر: 261598
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۶ ۰۸:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ فرماندار شمیرانات گفت: امسال مجوزی برای ساخت و ساز ویلا‌های بالای 150 متر در منطقه شمیرانات داده نشده است.


سیاوش شهریور فرماندار شمیرانات در واکنش به تصاویر منتشر شده در رابطه با ساختمان‌های بالای 6 هزار متر در شهرستان لواسانات ، اظهار کرد: ویلا‌های لوکس در شهرستان لواسانات در 15 سال گذشته ساخته و پایان کار گرفته شده است و از زمانی که بنده فرماندار این منطقه هستم، مجوزی خارج از چهارچوب صادر نشده است.

وی با بیان اینکه در یک سال اخیر مجوز یک متر اضافه بر ساختار ، طرح جامع و مصوبات ساخت و ساز را نداده‌ایم، افزود: در این مدت بیشترین آمار تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز مربوط به منطقه شمیرانات بود.

شهریور با اشاره به اینکه در یک سال اخیر حدود 470 تخریب را در شهرستان داشتیم، اظهار کرد: در شهر تهران 80 هزار پرونده کمیسیون ماده 100 وجود دارد.

فرماندار شمیرانات با بیان اینکه اگر هر فردی فراتر از مصوب ساخت و ساز شهری مجوزی بخواهد باید شورای شهر تهران آن را مصوب کند و پس از آن به کمیته تطبیق ارجاع دهد، گفت: بعد از موافقت کمیسیون ماده 5 مجوز ساخت و ساز داده می‌شود.

منبع:‌باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها