کد خبر: 265930
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۹ ۰۹:۲۳:۰۰
| |

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران:

اخذ عوارض از محدوده زوج و فرد قانونی است

محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: پلیس تا برج 9 کسی را برای ورود به محدوده زوج و فرد جریمه نکرده و اخذ عوارض از محدوده های ترافیکی دو موضوع جداست.

اخذ عوارض از محدوده زوج و فرد قانونی است
کد خبر: 265930
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۹ ۰۹:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن پورسیدآقایی در حاشیه جلسه علنی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اختلاف نظرهایی که در خصوص اخذ عوارض از محدوده زوج و فرد وجود دارد، گفت: اخذ عوارض از محدوده های ترافیکی با جریمه پلیس و موضوع جداگانه است.

وی ادامه داد: پلیس تا برج 9 خودرویی را برای ورود به محدوده زوج و فرد جریمه نکرده که این مربوط به دستگاه های نظارتی پلیس است اما ما از محدوده زوج و فرد عوارضی نمی گیریم، این موضوع در فرمانداری مورد اعتراض قرار گرفت و حذف شد.

پورسیدآقایی گفت: خودروهایی که با پلاک مخالف وارد مجدوده زوج و فرد می شوند باید طرح ترافیک بخرند، ما در خصوص شفاف سازی این قانون به رئیس شورای شهر نامه ای نوشتیم و درخواست کردیم این قانون را شفاف کنند.

وی ادامه داد: در صحبتی شفاهی با یکی از اعضای کمیسیون نظارت، آنها اعلام کردند تفسیر ما درست است.

این ادعای پورسیدآقایی در حالی است که ابراهیم امینی رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران پیش از این اعلام کرده بود هیچگونه اظهار نظر رسمی در این خصوص نکرده و جلسه کمیسیون در این رابطه به نتیجه مشخصی نرسیده است.

پورسیدآقایی در واکنش به اعلام این موضوع توسط یک خبرنگار گفت: خب کمیسیون نظارت نظر خود را مکتوب به ما اعلام کند!

صبح امروز علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل اعلام کرده بود اخذ عوارض از محدوده زوج و فرد غیرقانونی است و شهروندان می توانند عوارض پرداخت شده را از شهرداری مطالبه کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها