کد خبر: 659863
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۲ ۱۷:۳۰:۴۲
| |

دختر رئیسی که در تصمیمات دولت دخالت می‌کند چند ساله است؟

روزنامه سازندگی نوشت: عباس امیری‌فر، فعال سیاسی اصولگرا از نقش دختر ابراهیم رییسی نیز سخن گفته بود. ریحانه‌سادات رئیسی، متولد دهه۶۰ همسر مقداد نیلی و دارای مدرک دکترا در رشته جامعه‌شناسی از دانشگاه تهران است.

دختر رئیسی که در تصمیمات دولت دخالت می‌کند چند ساله است؟
کد خبر: 659863
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۲ ۱۷:۳۰:۴۲

روزنامه سازندگی گزارشی از دخالت‌های دختر و داماد سیدابراهیم رئیسی در کابینه دارد. 

به گزارش سازندگی، در بخش‌هایی از این گزارش آمده است؛ 

 

به هر شکل هرچند مناسبات فامیلی در دولت سیزدهم دیگر پنهان نیست اما ابراهیم رییسی همچنان تاکید دارد که شایسته‌سالاری در دولت سیزدهم صرفاً یک شعار نیست بلکه بستر و مبنای کار است.

دوره دوم ریاست جمهوری احمدی‌نژاد، جمعی از فعالان رسانه‌ای نامه‌ای را امضا کردند که نامی آشنا در آنها دیده نمی‌شد اما پس از سال‌ها و با روی کار آمدن دولت رییسی به پشتوانه پایداری‌ها، یکی از اسامی آن نامه حمایتی آشکار شد. او کسی نبود جز مقداد نیلی داماد ابراهیم رییسی، رییس دولت سیزدهم.

مقداد نیلی، داماد ابراهیم رئیسی، یکی از چهره‌های دولت سیزدهم است. او که از اعضای هیات مدیره موسسه قرآنی مکتب امام رضا است در زمان تشکیل کابینه گفته می‌شد که به عنوان رئیس دفتر ریاست‌جمهوری منصوب خواهد شد اما این اتفاق رخ نداد. مقداد نیلی، فرزند حسین نیلی‌احمدآبادی، وزیر معادن و فلزات دولت‌های اوایل انقلاب و برادر میثم نیلی، سردبیر رجانیوز و یکی از چهره‌های رسانه‌ای جبهه پایداری محسوب می‌شود.

عباس امیری‌فر، فعال سیاسی اصولگرا از نقش دختر ابراهیم رییسی نیز سخن گفته بود. ریحانه‌سادات رئیسی، متولد دهه۶۰ همسر مقداد نیلی و دارای مدرک دکترا در رشته جامعه‌شناسی از دانشگاه تهران است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

    به هردری می‌زنید رئیسی رابه حاشیه بکشید عقده هایتان خالی شود اماکورخواندید شمارشگر هم حساب نمیکنه

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها