کد خبر: 274976
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

دبیر انجمن مکمل‌های دارویی:

قیمت الکل افزایش یافت

دبیر انجمن مکمل‌های دارویی و فراورده‌های گیاهی گفت: شرکت‌های تولید کننده که مقدار زیادی الکل مصرف می‌کنند، ناگهان با افزایش قیمت الکل از 2600 به 12000 تومان مواجه شدند.

قیمت الکل افزایش یافت
کد خبر: 274976
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| جعفرمیرفخرایی، دبیر انجمن مکمل‌های دارویی و فراورده‌های گیاهی در همایش توانمندی‌های صنعت داروسازی که امروز در هتل المپیک برگزار شد، گفت: بیش از 220 تولید کننده در صنعت داروهای گیاهی فعال هستند و این صنعت به توجه مسوولان نیاز دارد.

دبیر انجمن مکمل‌های دارویی نقدینگی را از مشکلات صنعت دانست و گفت: نقدینگی یکی از مشکلات این صنعت است. همچنین بیمه‌ها و تامین کننده‌های مواد اولیه مشکلاتی دارند و همچنین مشکلات ارزی در فروش نقدی باعث سوء استفاده شده است.

وی در ادامه گفت: شرکت‌های تولید کننده که مقدار زیادی الکل مصرف می‌کنند ناگهان با افزایش قیمت الکل از 2600 به 12000 تومان مواجه شدند.

وی همچنین افزود: امروزه حدود 3000 پروانه ساخت فراورده‌های طبیعی و سنتی صادر شده و زمانی که تولید کننده به پخش مراجعه می‌کند به وی مطرح می کنند در صورتی که 500 میلیون فروش داشته باشید با شما قرارداد منعقد خواهیم کرد.

میرفخرایی بیان کرد: سازمان امور اداری باید به گونه ای برنامه ریزی کند تا از جوانان استفاده کنیم و شاهد شکوفایی بیشتر این حوزه باشیم همچنین عدم وجود اعتبارات دراز مدت با بهره کم برای تامین نقدینگی یکی از مواردی است که باید برای حمایت از تولید به آن توجه شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها