کد خبر: 287671
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ۱۰:۳۶:۰۰
| |

رئیس اداره حفاظت و ایمنی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

غرق شدن یک شناور با 4 خدمه در خلیج فارس/ جستجو برای نجات خدمه ادامه دارد

رئیس اداره حفاظت و ایمنی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: خبر غرق شدن شناور یادشده از طریق یک قایق صیادی اطلاع رسانی شد که بلافاصله جستجو برای یافتن و نجات 4 خدمه شناور آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

غرق شدن یک شناور با 4 خدمه در خلیج فارس/ جستجو برای نجات خدمه ادامه دارد
کد خبر: 287671
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۴ ۱۰:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| احسان گلستانی رئیس اداره حفاظت و ایمنی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان داشت: جستجو برای یافتن و نجات 4 خدمه شناوری که ساعت 9.30دقیقه روز سه شنبه در آب های سرزمینی خلیج فارس واژگون شده بود توسط این اداره کل ادامه دارد.

رئیس اداره حفاظت و ایمنی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: خبر غرق شدن شناور یادشده از طریق یک قایق صیادی اطلاع رسانی شد که بلافاصله شناور ناجی 18 از بندر عسلویه به محل حادثه اعزام شد.


وی یادآورشد: بدلیل مواج و طوفانی بودن دریا شناور ناجی 18 لنج غرق شده را با فاصله زیاد از موقعیت واژگونی پیدا کرد و 2 نفر از خدمه در شرایط جسمانی نامساعد را از روی بدنه آن نجات داد.


رئیس اداره حفاظت و ایمنی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهارداشت: این لنج دارای شش سرنشین بوده که چهار نفر از آنها هنگام واژگونی در دریا سقوط کرده و خبری از آنها نیست.


گلستانی گفت: روز گذشته شدت وزش باد 40گره دریایی بود که امکان اعزام بالگرد برای جستجوی هوایی به موقعیت یادشده و نجات افراد مفقودی میسر نشد.


وی افزود: با پیگیری از طریق ستاد مدیریت بحران و با همکاری شرکت نفت وگاز پارس و فرمانداری عسلویه یک فروند بالگرد شرکت نفت وگاز پارس در حال اعزام به منطقه است و ناجی 18 نیز کماکان درحال جستجو برای یافتن افراد یادشده است.


گلستانی اضافه کرد: لنج چوبی یادشده در 50 مایلی دریایی (حدود 92 کیلومتری) ساحل عسلویه غرق شده است.


وی گفت: لنج غرق شده از دبی عازم بندر نخل تقی بود و در نزدیکی سکوهای نفتی بر اثر طوفانی بودن دریا غرق شد.


رئیس اداره حفاظت و ایمنی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: همچنین بدلیل طوفانی بودن دریا شب گذشته نیز یک فروند لنج صیادی که در 40مایلی جنوب غرب بوشهر بدلیل نقص فنی احتمال غرق شدن داشت توسط ناجی 9 نجات یافت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها