کد خبر: 289733
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۰ ۱۴:۱۳:۴۴
| |

131 هزار عمل جراحی در بیمارستان میلاد در سال 97 انجام شد

قائم مقام مدیرعامل بیمارستان میلاد با بیان اینکه این بیمارستان به صورت خودگردان و هیات مدیره‌ای اداره می شود، اظهار کرد: هزینه‌ها نیز از محل عملکرد بیمارستان تامین می‌شود.

131 هزار عمل جراحی در بیمارستان میلاد در سال 97 انجام شد
کد خبر: 289733
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۰ ۱۴:۱۳:۴۴

اعتمادآنلاین| ‌ همایون نصابیان گفت: بیمارستان میلاد در سال 1380 افتتاح شده و مالکیت آن متعلق به سازمان تامین اجتماعی است.

وی با بیان این که بیمارستان میلاد به صورت خودگردان و هیات مدیره‌ای اداره می شود، اظهار کرد: هزینه‌ها از محل عملکرد بیمارستان تامین می‌شود.

قائم مقام مدیر عامل بیمارستان میلاد با بیان این که در سال گذشته یک میلیون و 921 هزار و 318 نفر به این بیمارستان مراجعه کرده اند، گفت: تعداد کل بیماران بستری در این مدت 81 هزار و 316 نفر و تعداد کل بیماران سرپائی نیز یک میلیون و 840 هزار و دو نفر بوده است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در سال گذشته 131 هزار و 805 عمل جراحی در بیمارستان میلاد انجام شده است.

او تعداد مراجعات به آزمایشگاه بیمارستان میلاد را نیز در سال گذشته 794 هزار و 739 نفر اعلام کرد و گفت: حدود یک میلیون و 391 هزا رنفر نیز به داروخانه بیمارستان مراجعه داشته اند.

لازم به ذکر است، هیاتی از مسئولان بهداشتی قزاقستان از بیمارستان میلاد بازدید کرده و در جلسه‌ای با حضور دکتر همایون نصابیان قائم مقام مدیر عامل بیمارستان با روند جریان امور در این مرکز درمانی آشنا شدند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها