کد خبر: 309670
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۳ ۱۲:۳۱:۲۱
| |

تامین 196 قلم دارو برای مراسم ارتحال امام

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: 196 قلم دارو و تجهیزات پزشکی از سوی این معاونت به مراسم ارتحال امام ارسال خواهد شد که بیشتر داروها از داروهای جنرال (عمومی) مانند مسکن و آنتی بیوتیک ها هستند.

تامین 196 قلم دارو برای مراسم ارتحال امام
کد خبر: 309670
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۳ ۱۲:۳۱:۲۱

اعتمادآنلاین| فرزاد پیرویان افزود: با توجه به نیازسنجی انجام شده، دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز در مراسم رحلت امام خمینی (ره) مشخص شده و این معاونت با همکاری بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه جهت تامین و تهیه آنها اقدام کرده است.


وی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل کمیته بهداشت و درمان مراسم ارتحال امام (ره)، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دو درمانگاه صحرایی مجزا جهت مراجعه زنان و مردان در محل مراسم برپا کرده است و داروها وتجهیزات جهت استفاده در درمانگاه ها ارسال می شود.


وی همچنین با اشاره به فعالیت داروخانه های تحت پوشش دانشگاه در تعطیلات چهار روزه خرداد گفت: داروخانه های روزانه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ایام تعطیلات خرداد ماه تعطیل هستند اما در برخی مواقع و در صورت عدم وجود داروخانه شبانه روزی در یک منطقه، داروخانه روزانه موجود در منطقه مورد نظر موظف است به ارائه خدمات بپردازد.


پیرویان افزود: داروخانه های روزانه مدنظر مجوز لازم را از این معاونت برای فعالیت در روزهای تعطیل دریافت کرده است.


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: داروخانه های شبانه روزی نیز مانند تمام روزهای سال و بدون تعطیلی و وقفه آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند.


وی با توصیه به هموطنان تاکید کرد: افراد دارای بیماری های قلبی و ریوی، داروهای مورد نیاز کودکان و سایر بیماری های حساس بهتر است از کافی بودن داروی خود مطمئن بوده یا قبل از تعطیلات اقدام به تهیه داروی مورد نیاز خود نمایند که مشکلی ایجاد نشود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها