کد خبر: 387345
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۰:۰۵:۱۸
| |

ناصر مطیعی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان خبر داد:

تخصیص اعتبار 230 میلیاردی برای وام‌های دانشجویی/ افزایش شمار متقاضیان وام

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از افزایش متقاضیان دریافت وام دانشجویی خبر داد و گفت: برای نیمسال دوم تحصیلی 220 میلیارد تومان به منظور پرداخت انواع وام در نظر گرفته‌ایم.

تخصیص اعتبار 230 میلیاردی برای وام‌های دانشجویی/ افزایش شمار متقاضیان وام
کد خبر: 387345
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۰:۰۵:۱۸

اعتمادآنلاین| ناصر مطیعی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان، ضمن بیان این مطلب به بودجه صندوق رفاه دانشجویان در سال 99 اشاره کرد و افزود: بر اساس لایحه پیشنهادی دولت وجود 15 درصد بودجه صندوق رفاه دانشجویان در سال آینده افزایش یافته است اما بودجه سال 98 تا ماه گذشته حدود 40 درصد تخفیف داشته است و ما پیگیری‌های لازم را برای تخصیص کامل بودجه از سازمان برنامه و بودجه کشور انجام می‌دهیم.

وی در ادامه به دغدغه‌های دانشگاه‌ها در سال 99 در حوزه بودجه رفاهی دانشجویان اشاره کرد و افزود: پیش بینی وضعیت رفاهی دانشگاه‌ها برای سال آینده فعلا زود است و در حال حاضر به فکر نیازهای رفاهی دانشجویان در سال جاری هستیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان با اعلام اینکه ثبت نام برای دریافت تمامی وام‌های دانشجویی آغاز شده است، گفت: ما مشکلی در پرداخت وام‌های دانشجویان در نیم سال اول تحصیلی نداشتیم و به همه لیست‌های متقاضی وام تعلق گرفته و در نیم سال دوم نیز هیچ مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

مطیعی تاکید کرد: اعتبار مورد نیاز در حوزه وام‌های دانشجویی برای نیم سال دوم تحصیلی پیش بینی شده است و ما حدود 220 میلیارد تومان برای پرداخت انواع وام‌های دانشجویی در این نیم سال در نظر گرفته‌ایم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نیاز برای دریافت وام دانشجویی افزایش یافته است، طبیعتا وقتی شرایط جامعه از لحاظ اقتصادی و اجتماعی بد می‌شود در نتیجه متقاضیان وام دانشجویی نیز افزایش می‌یابد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها