کد خبر: 389982
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۰۹:۰۶:۰۶
| |

به منظور مقابله با کرونا؛

پنج مرکز خدمات جامع سلامت در منطقه سیستان تجهیز و راه اندازی شده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: به منظور رفاه بیشتر مردم و کاهش تجمع در اورژانس بیمارستان های منطقه سیستان و همچنین مقابله با بیماری کرونا، پنج مرکز در شهرهای مختلف منطقه سیستان تجهیز و راه اندازی شده است.

پنج مرکز خدمات جامع سلامت در منطقه سیستان تجهیز و راه اندازی شده است
کد خبر: 389982
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۰۹:۰۶:۰۶

اعتمادآنلاین| هادی میرزایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: تا پایان بحران کرونا این مراکز آماده ویزیت بیماران و ارایه خدمات سرپایی به همه بیماران در سطح شهرستان های منطقه سیستان می باشند.

وی ادامه داد: این مراکز علاوه بر ساعت اداری از ساعت 16 الی 24 و در روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح الی 20 فعال می باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل پنج مرکز خدمات رسانی جامع سلامت را شامل مرکز خدمات جامع سلامت سیدالشهدا (ع) شهرستان زابل(تقاطع خیابان پاسداران و هامون)، مرکز خدمات جامع سلامت شماره یک شهرستان زهک، مرکز خدمات جامع سلامت شهید مدرس شهر دوست محمد در شهرستان هیرمند، مرکز خدمات جامع سلامت محمد آباد شهرستان هامون و مرکز خدمات جامع سلامت شهید دستغیب شهرستان نیمروز عنوان کرد.

میرزایی از مردم خواست تا با حفظ آرامش و رعایت نکات بهداشتی لازم، از ازدحام در بیمارستانها و مراکز خدمات رسانی جامع سلامت خودداری نمایند.

وی تصریح کرد: مردم به هیچ وجه به شایعات بی پایه و اساسی که در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی منتشر می شود توجه نکنند و اخبار مربوط به کرونا را از خبرگزاری های معتبر دریافت نمایند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها