کد خبر: 392228
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۸ ۱۶:۱۱:۴۸
| |

رضا کرمی محمدی، رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تشریح کرد:

جزئیات سوله‌های مدیریت بحران ویژه کرونا

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران توضیحاتی را درباره فعالیت سوله‌های مدیریت بحران که به ستادمبارزه با کرونا اختصاص داده شده ارائه کرد و گفت: این سوله‌ها در نقاطی انتخاب شده که خارج از بافت مسکونی و شهری باشد و تمهیدات ایمنی لازم برای آن اتخاذ شده است.

جزئیات سوله‌های مدیریت بحران ویژه کرونا
کد خبر: 392228
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۸ ۱۶:۱۱:۴۸

اعتمادآنلاین| رضا کرمی محمدی، رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران درباره خبرمنتشر شده پیرامون اختصاص هشت سوله مدیریت بحران در تهران با ظرفیت 500 تخت به ستاد مبارزه با کرونا گفت: هشت سوله مدیریت بحران در هشت نقطه از شهر تهران برای این امر اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون سه سوله به طور کامل تحهیز شده و دیگر سوله‌ها نیز در حال تجهیز شدن هستند، گفت: این سوله‌ها پس از تجهیز در اختیار ستادمبارزه با کرونا قرار خواهند گرفت.

عضو شورای فرماندهی ستادمدیریت بحران بیماری کرونا در شهر تهران درباره محل قرارگیری این سوله‌ها نیز گفت: این سوله‌ها در نقاطی انتخاب شده که خارج از بافت مسکونی و شهری باشد و تمهیدات ایمنی لازم برای آن اتخاذ شده است.

به گفته کرمی محمدی، تاکنون موردی از پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در این ستادها گزارش نشده است و اقدامات انجام شده صرفا برای آمادگی در شرایط خاص است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها