کد خبر: 504908
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۴ ۱۳:۱۵:۰۰
| |

رضا عزت زمانی، معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی:

ستاد کرونا با برگزاری مراسم محرم موافقت کرد

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: کمیته کارشناسی ستاد کرونا برگزاری عزاداری محرم را تایید کرده و دستورالعملی هم تهیه شده است، امیدواریم ستاد ملی مقابله با کرونا شنبه دستورالعمل نهایی را تصویب و ابلاغ کند.

ستاد کرونا با برگزاری مراسم محرم موافقت کرد
کد خبر: 504908
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۴ ۱۳:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ رضا عزت زمانی، معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به جلسات برگزار شده در خصوص مراسم‌های دهه ولایت، دعای عرفه و عزاداری ماه محرم اظهار کرد: ستاد کرونا برگزاری عزاداری محرم را منوط به تصمیم‌گیری کمیته تخصصی با حضور نمایندگان وزارت بهداشت، وزارت کشور و سازمان تبلیغات اسلامی و ... کرده بود که در این کمیته، برگزاری عزاداری محرم و تعظیم شعائر حسینی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی مردم مطابق تجربه موفق سال گذشته به تصویب رسید.

به گزارش فارس،‌ وی با اشاره به اینکه در این کمیته دستورالعمل برگزاری مجالس شادی در دهه ولایت، دعای عرفه و همچنین عزاداری محرم به تصویب رسیده است، گفت: برگزاری این برنامه‌ها در این کمیته همچون شرایط ماه رمضان امسال به طور مثال در شهرهای قرمز با اولویت برگزاری در فضای باز به تصویب رسیده است. تعیین و تایید موقعیت مکانی هیأت‌ها براساس این دستورالعمل توسط کارشناسان وزارت بهداشت و سازمان تبلیغات اسلامی انجام خواهد شد.

شنبه دستورالعمل نهایی محرم ابلاغ می‌شود

عزت‌زمانی افزود: قرار است روز شنبه 26 تیرماه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور رئیس جمهور در خصوص دستورالعمل برگزاری این مراسم‌ها به خصوص عزاداری ماه محرم تصمیم‌گیری و دستوالعمل نهایی تصویب شود و انتظار داریم دولت به عقلانیت مردم مومن کشور اعتماد کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها