کد خبر: 506076
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۸ ۱۵:۲۶:۰۰
| |

حمیدرضا گودرزی، معاون استاندار تهران:

محدودیت تردد بین استان تهران و البرز وجود ندارد

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به تعطیلی 6 روزه استان های تهران و البرز گفت: استان های تهران و البرز به صورت یکپارچه دیده شده و بین استان البرز و تهران محدودیتی برای تردد وجود ندارد.

محدودیت تردد بین استان تهران و البرز وجود ندارد
کد خبر: 506076
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۸ ۱۵:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به تعطیلی 6 روزه استان های تهران و البرز گفت: استان های تهران و البرز به صورت یکپارچه دیده شده و بین استان البرز و تهران محدودیتی برای تردد وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا گودرزی روز یکشنبه در جلسه اعضای ستاد مدیریت و مقابله با کرونا اظهار داشت: به سبب افزایش تعداد بیماران کرونایی تصمیماتی در ستاد ملی و کمیته امنیت و اجتماعی گرفته شد و برای تعطیلی تهران و البرز به 16 فرمانداری استان دستور داده شده که مجوزی برای خروج از استان داده نشود.

وی افزود: محدودیت ها از ساعت 18 امروز 28 تیرماه اعمال می‌شود و تا دوشنبه 7 صبح چهارم مرداد ماه ادامه خواهد داشت؛ ضمن اینکه مجوزهای قبلی تردد باطل است و افرادی که اقدام به سفر کنند ضمن جریمه برگردانده می شود.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران ادامه داد: استان های تهران و البرز به صورت یکپارچه دیده شده و بین استان البرز و تهران محدودیتی برای تردد وجود ندارد.

گودرزی گفت: تعطیلی شامل اصناف، بانک ها، بخش‌های خصوصی و دولتی می شود و تیم های نظارتی نیز بر نحوه اعمال محدودیت ها نظارت می کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها