کد خبر: 533727
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۲ ۱۶:۴۴:۴۸
| |

فرماندار بیله‌سوار:

شوراهای اسلامی بر عملکرد شهرداری‌ها نظارت کامل داشته باشند

فرماندار بیله‌سوار گفت: آشنایی به قوانین شهرداری‌ها اصل مهمی برای شهرداران است و شوراهای اسلامی شهر باید بر عملکرد شهرداری‌ها نظارت کامل داشته باشند.

شوراهای اسلامی بر عملکرد شهرداری‌ها نظارت کامل داشته باشند
کد خبر: 533727
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۲ ۱۶:۴۴:۴۸

صاحبعلی اصغری عصر امروز آیین تکریم و معارفه شهردار جعفرآباد مغان اظهار کرد: آشنایی به قوانین شهرداری‌ها از جمله مهم‌ترین اصل برای شهرداران است و شوراهای اسلامی شهر باید بر عملکرد شهرداری‌ها نظارت کامل داشته باشند.

به گزارش فارس، وی افزود: قانون باید سرلوحه کار شهرداری‌ها باشد و منافع عمومی در این مجموعه‌ها بر منافع شخصی افراد برتری داشته باشد چرا که اولین تخلف از قانون، آخرین تخلف به‌شمار خواهد رفت.

فرماندار بیله‌سوار مدیریت شهرداری را نیازمند تعامل با همه دستگاه‌های اجرایی و دولتی دانست و ادامه داد: دوری جستن از گروه‌های سیاسی و پرهیز از عملکرد سیاسی یکی دیگر از اصول کاری شهردار بوده و استفاده از کارشناسان حقوقی خبره و برنامه‌ریزی برای مسائل مالی شهرداری نیز از موارد قابل اهمیت است.

موفقیت شهرداری در تعامل با مردم حاصل می‌شود

اصغری بیان کرد: اولویت مسؤولان شهرداری ارائه خدمات مناسب و در شأن و جایگاه شهروندان و تکریم ارباب رجوع بوده و از اعضای شورای شهر جعفرآباد و شهردار می‌خواهیم خدمت به خلق را در جهت کسب رضایت خالق، سرلوحه کار خویش قرار دهند.

وی با بیان این‌که شهرداری نهاد مردمی و متعلق به خود مردم است، عنوان کرد: اگر خواستار یک شهرداری موفق هستیم، باید آن را در تعامل با مردم بدانیم که در غیر این‌صورت هیچ موفقیتی نصیب شهرداری‌ها نخواهد شد.

گفتنی است؛ در این مراسم ناصر سمندری به‌عنوان شهردار جدید جعفرآباد مغان معرفی شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها