کد خبر: 535462
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۱ ۲۱:۴۲:۳۰
| |

سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان رضوی:

عدالت محوری و فساد ستیزی از شعارهای دولت سیزدهم است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: عدالت محوری و فساد ستیزی از شعارهای دولت سیزدهم است و همه موظفیم برای تحقق آن در این راستا تلاش کنیم،

عدالت محوری و فساد ستیزی از شعارهای دولت سیزدهم است
کد خبر: 535462
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۱ ۲۱:۴۲:۳۰

سیدهادی طباطبایی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار کاشمر گفت: عدالت محوری و فساد ستیزی از شعارهای دولت سیزدهم است و همه موظفیم برای تحقق آن در این راستا تلاش کنیم،

​به گزارش فارس، وی افزود: انتصاب فرمانداران در استانداری خراسان رضوی بر اساس شاخص ها بوده است و سعی کردیم با مشورت بزرگان و نخبگان افراد شایسته و توانمند را برای تصدی مسؤلیت ها انتخاب کنیم.

طباطبایی خاطرنشان کرد: تاکنون مراسم معارفه ٢١ فرماندار در خراسان رضوی انجام شده و ١٢ فرماندار باقیمانده نیز به زودی معرفی می شوند. روند انتخاب و معارفه فرمانداران مطابق روال قانونی وزارت کشور در خراسان رضوی در جریان است و غالبا نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در جریان تغییر فرمانداران قرار دارند.

وی افزود: اگرچه برای انتخاب فرمانداران از همفکری و مشاوره نیروه های حزب اللهی، مردمی و نخبگان کمک می گیریم، ولی در نهایت تصمیم نهایی را خودمان می گیریم.

جواد طاهری امام جمعه کاشمر نیز با قدردانی از خدمات فرماندار سابق کاشمر گفت: دولت برگرفته از مردم و ارکان حاکمیتی است که یک ابزار برای ایستادگی در برابر دولت های ستمگر و دولت هایی که ذات تروریستی دارند است.

وی افزود: متاسفانه تاکنون هیچ دولتی نتوانسته در حد انتظار مردم عمل کند تا مردم به اهداف متعالی مدنظرشان دست یابند. مردم شتاب دارند و طاقت دیدن ستم ها، ظلم ها و ذلت ها را ندارند. نهاد امامت جمعه همواره از دولت‌ها حمایت و نقدهای سازنده را گوشزد کرده است و امیدواریم دولت فعلی نیز بتواند به وعده هایی که به مردم داده است محقق کند.

گفتنی است در این جلسه از خدمات مسلم ساقی در زمان تصدی  مسئولیت فرمانداری کاشمر قدردانی شد و امیر دایی صراف به عنوان سرپرست فرمانداری کاشمر معرفی شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها