کد خبر: 548160
|
۱۴۰۱/۰۱/۳۱ ۱۶:۲۱:۲۵
| |

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با دستگیری ۳۴ سارق در قرچک

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با دستگیری ۳۴ سارق در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با دستگیری ۳۴ سارق در قرچک
کد خبر: 548160
|
۱۴۰۱/۰۱/۳۱ ۱۶:۲۱:۲۵

سرهنگ مرتضی ملکی ظهر چهارشنبه ۳۱ فروردین ماه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و با هدف دستگیری سارقان و توزیع کنندگان مواد مخدر، طرح ارتقا امنیت اجتماعی در ۲ مرحله نهان و آشکار با استفاده از ظرفیت و توان ماموران کلانتری ها، نیروهای یگان امداد و پلیس های تخصصی در سطح شهرستان قرچک به مرحله اجرا گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این طرح که به مدت ۱۴ روز اجرا شد ۳۴ نفر سارق ، ۸ نفر فروشنده مواد مخدر و ۶۱ نفر از معتادین متجاهر دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قرچک اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان همچنین موفق به کشف ۱۱ کیلو و ۶۳۹ گرم مواد مخدر، ۶دستگاه خودروی سرقتی و ۴ دستگاه موتور سیکلت سرقتی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق در این طرح ۳۶ میلیارد ریال برآورد شده است، ادامه داد: در این طرح ۲۷ دستگاه خودرو و ۲۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف شدند.

ملکی در پایان با بیان اینکه تمامی متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند ، خاطرنشان کرد: جدیت و قاطعیت پلیس در استمرار طرح پاکسازی نقاط آلوده احساس امنیت را در بین شهروندان بالا می برد و منجر به کاهش آسیب های اجتماعی و جلب رضایت عمومی می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها