کد خبر: 598284
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۱ ۱۶:۳۰:۲۸
| |

تعیین تکلیف 129ساختمان پرخطر تا پایان سال

۶۳۵ ساختمان پر خطر و ۲ ساختمان بحرانی در منطقه ۴تهران

به گفته رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران 129 ساختمان در وضعیت بحرانی در تهران وجود دارد که تا آخر سال تعیین تکلیف می‌شوند.

تعیین تکلیف 129ساختمان پرخطر تا پایان سال
کد خبر: 598284
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۱ ۱۶:۳۰:۲۸

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران گفت: تا پایان سال آینده تمام ۱۲۹ ساختمان بحرانی شهر تهران را تعیین تکلیف می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بابایی در چهل و چهارمین جلسه کمیته ایمنی و مدیریت بحران که در راستای تحقق شهر ایمن، در منطقه ۴ شهرداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: گزارشات جلسه نشان دهنده اهمیت رفع خطر و ایمن ساز در منطقه است و پیشرفت خوبی در تعیین تکلیف ساختمان‌های بحرانی منطقه ایجاد شده است‌.

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ۶۳۵ ساختمان پر خطر و ۲ ساختمان بحرانی در این منطقه باقی مانده است، گفت: شهرداران نواحی به طور ویژه برای ایمن سازی این ساختمان‌ها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تا پایان سال آینده تمام ۱۲۹ ساختمان بحرانی شهر تهران را تعیین تکلیف می‌کنیم، اظهار داشت: فشار رسانه‌ها این است که اسامی ساختمان‌های ناایمن را اعلام کنیم اما شهرداری اولویت را بر ایمن سازی گذاشته است تا اعلام و با اتمام حجت به مالکان تا پایان ۱۴۰۱ به آنان مهلت داده‌ایم که نسبت به عقد قرار داد ایمن سازی اقدام کنند.

 

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها