کد خبر: 600067
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۱ ۰۹:۲۵:۲۰
| |

علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران:

تهران باید برای زلزله آماده باشد

به گفته رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، این شهر هر ۱۵۰ سال یک‌بار زلزله‌ای به بزرگی هفت ریشتر را تجربه کرده و با توجه به زلزله خوی و ترکیه، باید آماده بود.

تهران باید برای زلزله آماده باشد
کد خبر: 600067
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۱ ۰۹:۲۵:۲۰

 علی نصیری در برنامه رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: تهران هر ۱۵۰ سال یک‌بار زلزله‌ای به بزرگی هفت ریشتر را تجربه کرده و با توجه به زلزله خوی و ترکیه، باید آمادگی داشته باشیم. البته این دو زلزله ارتباطی به زلزله در تهران ندارند.

به گزارش مهر، نصیری گفت:با توجه به اتفاقی که در ساختمان ۱۵۳ خیابان بهار افتاد و هنوز هم احتمال ریزش وجود دارد، از مردم تقاضا می‌شود که احتیاط لازم را به ویژه برای استقبال از نوروز داشته باشند. ما در ۹ ماه اخیر برای این تمرین تلاش کردیم و همچون اسفندماه سال قبل، تمرین امداد هوایی فردا برگزار خواهد شد تا خود را برای امدادرسانی به مردم آماده کنیم.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تأکید بر اینکه در ۱۶ سایت پروازی از جمله فرودگاه‌ها و بیمارستان‌ها تمرین انجام خواهد شد، گفت: سعی می‌کنیم در فضای شهری پرواز کمتری انجام شود.

نصیری با تأکید بر اینکه سال قبل تمرین موفقیت‌آمیز بود، گفت: از فردا صبح تا ظهر این تمرین انجام خواهد شد و از مردم می‌خواهیم نگران نباشند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها