کد خبر: 625998
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۴ ۱۹:۴۰:۰۰
| |

گلایه از حضور کلاهبرداران اینترنتی در پیام‌رسان‌های داخلی!

روزنامه جوان نوشت: اگر پیام‌رسان‌های داخلی می‌خواهند بین مردم خوش‌نام باشند ـ چه بپذیریم و چه نه، این اعتماد هنوز به طور مطلوب شکل نگرفته است‌ـ باید درباره مسئولیت اجتماعی خود به‌ویژه در فضا ندادن به کلاهبرداران اینترنتی بسیار هشیارانه عمل کنند.

گلایه از حضور کلاهبرداران اینترنتی در پیام‌رسان‌های داخلی!
کد خبر: 625998
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۴ ۱۹:۴۰:۰۰

روزنامه جوان از حضور کلاهبرداران اینترنتی در پیان‌رسان‌های داخلی گلایه کرده و به عدم اعتماد مردم به این پیام‌‌رسان‌ها اذعان کرده است.

به گزارش جوان، درباره سرقت‌های الکترونیکی اکتفا به مسئولیت فردی مردم و تمرکز صرف بر پیام‌های هشداربخش کافی نیست، بلکه نهاد‌های ذیربط باید در این‌باره به شکل جدی دست به کار شوند که چطور می‌توان جلوی این نوع کلاهبرداری‌ها و سرقت‌های زنجیره‌ای و تیمی ایستاد که امنیت روانی و ذهنی جامعه را مخدوش می‌کند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: نکته دیگر درباره اعتماد جامعه به کارکرد و مسئولیت پیام‌رسان‌های داخلی است. اگر پیام‌رسان‌های داخلی می‌خواهند بین مردم خوش‌نام باشند ـ چه بپذیریم و چه نه، این اعتماد هنوز به طور مطلوب شکل نگرفته و با توجه به جو شایعات و خبرسازی‌ها بسیار لرزان است‌ـ باید درباره مسئولیت اجتماعی خود به‌ویژه در فضا ندادن به کلاهبرداران اینترنتی بسیار هشیارانه عمل کنند و با استفاده از هوش مصنوعی و سایر ابزار‌های رصد، اجازه ندهند فضای پیام‌رسان‌های داخلی به راحتی در اختیار سوء‌استفاده‌گران و مجرمان فضای مجازی قرار گیرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها